idamartinakarlsson

16 MAJ 2012

Publicerad 2012-05-16 15:54:15 i

Men usch vad dålig jag är på att uppdatera här! Skärpning!
Och andra sidan har det inte hänt speciellt mycket faktiskt..
Mamma fyllde år, så då irade vi henne hemma hos oss. Skolan
som vanligt, vi hade inbrott på skolan igår, var hemma i fredags
och som sagt, inte så mycket mer.
dag är det i alla fall onsdag och vi har tagit långhelg. Skönt!
Just nu sitter ag hemma hos mamma och väntar på att vätten ska
bli klar, första omgången åtminstone.. Hade super mycket tvätt!
Så jag tvättar tre maskiner nu, sen ska jag ner om en halvtimme
och hänga den och starta tre till. Duktiga jag!
Ikväll vet jag inte vad som änder, jag tvättar ju till klockan sex,
sen ska vi göra middag åt oss plus mamma. Sen vet jag inte riktigt!
t lite sugen tt åka och hälsa på någon. Helst några med en liten bebis
som man kan få gosa lite med.. Längtar till september då ny kusinen
kommer!
En grej har hänt under dessa dagar, vi har näligen ÄNTLIGEN bokat
Gotlandsresan. Wiho! Vi åker den 12 augusti och kommer hem den
18 augusti. Ska bli såååå kul! Frågade brorsan och hans flickvän
igår om om också vill följa med. Det ville dom nog, skulle bara kolla
lite först med semester mm. Men hoppas, det blir ju så mycket roligare
när man är några fler.
Nej, nu ska jag nog läsa lite bloggar och sådant i väntan på tvätten.








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela