idamartinakarlsson

P-SKIVA ELLER CDSKIVA

Publicerad 2013-09-26 12:59:26 i Gott & blandat

Jag skulle inte sagt att det inte var någon frost på rutorna. Igår när jag kom ut till bilen, stressad och trött var ´det frost. Jaha tänkte jag, och vad skrapar jag med? Man tager vad man haver - en p-skiva. Idag samma sak, försökte väcka Robin och ta med honom ut så han fick ta fram isskrapan eftersom att han har lagt ner längst ner med reservhjulet av någon anledning. Han sa att jag skulle ta ett cd fodral. Det funkade lika bra enligt honom. Eller hur! Fick skrapa som en tok och det blev dessutom repor på rutorna. SUCK! Så när jag slutade jobbet vid åtta tiden svängde jag in på OK innan jag for hem. Nu har jag en isskrapa, med handtag till och med. Fan ta Robin om han slänger ner den vid reservhjulet också. Då du!
För övrigt så sov jag till tolv ungefär idag. Eftersom att jag kliver upp kvart över fem är jag så himla trött när jag kommer hem igen och eftersom jag inte hade något planerat så la jag mig igen. Smaskade i mig hemmagjorda köttbullar och spagetti till lunch precis, så gott! Vad ska jag göra resten av dagen då?



 
Den här varma fiskekvällen kändes som nyss!

 
Helt plötsligt ser det ut såhär?



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela