idamartinakarlsson

26 DECEMBER 2012

Publicerad 2012-11-26 11:17:06 i

 
Mindre än en månad kvar till julafton och det känns så mysigt. Dock har det inte kommit någon snö än. Tror seriöst inte det kommer någon heller som det verkar. Mne så tänkte vi för tre år sedan också, och dagen innan julafton då bara vräkte dt ner snö. Super mysigt!
Jag har haft en helt underbar helg med Robin. Vi har inte gjort någonting speciellt alls. Han hade lite ärenden som han måsta göra, så medan gick jag på stan. Annars har vi bara legat hemma och slappat, käkat pizza och kinamat har vi gjort också. Mumms! Men sen har vi bara myst och tagit vara på helgen, för nu har han farit tillbaka dit han är och jobbar, så ses vi inte förens om en vecka igen. Buhu! Smittat mig har han gjort också. Kan dock även vara mamma eller Lollo som har smittat mig. Jag är hur som helst dunderförkyld, har svettats ihjäl inatt och inte fått någon blund alls. Skit jobbigt, jag som aldrig brukar vara sjuk! Tog någon nässpray som jag hittade i badrumsskåpet igår också. Men det måste ha varit enormt stark, jag har fortfarande ont i bihålorna efter den. Annars så proppar jag i mig ipren, strepsils och litervis av te. Jag lyckades sova några timmar nu på morgonkvisten iallafall, vaknade för en halv timme sedan. Så det var ju skönt! Det tråkiga är jag blir så fruktansvärt rastlös. Så nu har jag lyckats få med mig Emelie på att vi ska åka och kika lite på A&H osv, lite snabbt bara, så kan jag köpa julsaker och julpyssla, så att jag har någonting att göra iallafall, nu när jag bara är hemma.
Nej usch, nu hungrar jag ihjäl snart måste stoppa någonting i magen. Hej så länge!


Hej jag heter Eva-Lena och jag ÄLSKAR kassar! Det är det bästa jag vet!



/ Ida Karlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela