idamartinakarlsson

KLASSISK SÖNDAG

Publicerad 2013-09-22 12:52:45 i Gott & blandat

Ja, klassisk söndag är vad det är idag. Tråkdag, man vet att imorgon är det måndag, Robin är och jagar som vanligt.
Befinner mig Söderhamn hos mamma och Bosse, har precis ätit frukost och försöker komma på något vi kan hitta på innan jag ska åka hem. Får se om jag lyckas få hit Robin när han är klar med att leka pang pang, så kan jag åka med honom. Annars blir det tåget vid sex tiden. Måste hem, ikväll ska vi äntligen bli av med vårat gräsligt fula vitrinskåp. Sen ska det in ett vitt fint skrivbord som pappa håller på att bygga. Även lite förvaring, hyllor, pärmar mm. , så inom kort blir det en tripp till IKEA. Ska bli skönt att få lite ordning på papper osv. För tillfället får vi sitta i soffan och betala räkningar. Bättre att ha en plats för sånt.
Ska försöka få hit min halvbror nu, så kanske allihop kan dra ner på stan och ta en fika eller så.
Tänkte bjuda på ett gäng bilder från min student så länge. Bästa helgen i mitt liv, hitills. Tänk om man kunde få göra om det!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela