idamartinakarlsson

21 NOVEMBER 2012

Publicerad 2012-11-21 18:47:35 i


Världens sötaste bild på mig och kusinvitaminen Ebba! ♥

Hade sovmorgon idag, riktigt härligt att få sova ut! Blir även så imorgon, dock så långt som till klockan två eftersom att vi har pubkväll. Härligt!
Hade tråk lektionen förteag och entrepenörskap först sedan prepptid inför imorgonkväll. Gick väldigt fort så vi slutade redan kvart i två. Sen direkt hem och tvätta. Hade massor av tvätt, blev fem maskiner. Jätte mycket sängkläder eftersom vi har haft så många sovgäster här nu ett tag. Men nu är tvätten väck, skönt!
Tanken var att Nathalie skulle komma över och plugga drinkar med mig ikväll. Men mamma kom hit, hon fick yrsel och mår inte alls bra, så vi skiter i att plugga. Däremot kommer Emelie hit, och kanske Jocke. Linus ska även hjälpa mig köra ner saker till förrådet. Har varit duktig och rensat gästrummet på alla kartonger och annat bös. Så nu ser det ut som ett trevligt gästrum och man kan till och med gå där inne. Trevligt!
Blev inte att jag bakade igår, men jag är jätte sugen på någonting sött. Men jag vet inte om jag orkar ställa mig och baka nu.. Kanske ska vara dutkig och bara ta en frukt istället för att proppa i mig en massa onyttigt? Får se hur det blir. Mne nu har klockan ringt och det är dags att gå ner i tvättstugan och hämta upp den sista tvätten. Sedan blir det Óne Tree Hill för hela slanten. Tjollahopp!

/Ida Karlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela