idamartinakarlsson

19 NOVEMBER 2012

Publicerad 2012-11-19 21:54:29 i

Ojojoj.. Vet inte riktigt vad som hände. Men jag tog mig visst en lång bloggpaus märkte jag. Men nu är jag i alla fall tillbaka och tänkte försöka bli lite aktiv igen.Vi får se hur det går! Det har hänt väldigt mycket sen sist. Jag har varit till Gotland, börjat tredje året på gymnasiet, beställt studentmössa och andra student saker, firat ett år med Robin, fått mig en kusin, skaffat ett till jobb, tatuerat mig mm.
Idag har jag varit i skolan som vanligt. Bara långa och tråkiga lektioenner. Tog emot att kliva upp kan jag säga! Speciellt när jag låg i sängen, Robin kom och höll om mig och sa hejdå för nu är han borta och jobbar i en vecka. Han kommer förhoppningsvis hem på fredag, om han måste jobba över kommer han dock inte hem förens om två veckor. Då kommer jag bokstavligtalat dö. Kom några tårar där imorse när jag insåg att jag inte kommer få se honom, känna honom, ha honom som ligger och håller om mig om nätterna eller någonting, på en hel vecka. Bara ha honom på telefonen. Usch! Förstår inte hur man kan bli så beroende av en männsika, och älska en männniska så mycket. Jag förstår inte vad jag skulle göra utan honom. Då skulle min värld gå under. Allting skulle rasa. Gud vad jag älskar honom! ♥
Har precis lagt på telefonen, pratade lite med Millan så här på kvällskvisten. Vi har nationelltprov i svenska på fredag så hon kommer nog att sova här på torsdag så hon inte kommer hem så sent från pubkvällen på skolan och är helt slut på fredag till provet. Och inte klagar jag, då har jag både Millan och mamma här på besök. Mysigt!
Nej, nu är klockan tjugo tio. Så jag ska ta och borsta gaddarna och tvätta bort sminket så ska jag lägga mig i sängen sen. Tänker knövlla ihop Robins täcke och hålla om det så hårt jag kan och låtsas att det är han. Kanskle ta en av hans tröjor med parfymdoften så det verkligen verkligen verkligen till 99% känns som att han är där. Och till det blir det nog lite Johan Falk. Hej så länge!

Åh, jag dör så fin han är. Mitt livs kärlek som jag vill dela resten av mitt liv tillsammans med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela