idamartinakarlsson

Idol 2008 är förstört.

Publicerad 2008-12-06 00:11:06 i







Tänkte lägga in ett inlägg lite snabbt bara. Kvällen har varit jätte rolig. Robert kom hit för att jojjna lite med mig. Vi har kollat på Idol, Wallander & Beck. Suttit & mobbat folk i gamla & nya skolkata &as garvat! Kul kväll. Idol ikväll sög balle. Robin B åkte ut vilket var det största felet i hela Idols historia enligt mig. Han & Alice borde ha fått vara kvar,inte jävla bög Kevin. Aja det blev som det blev & det blev ett stort misstag. Nästa fredag tänker jag vara med Robert om inte han ska göra någonting annat & då tänker jag vara ute & inte sitta inne & kolla på sämsta Idol finalen. Nu har jag borstat tänderna & ska gå & lägga mig för dagen,efter att jag har suttit & lyssnat på musik från Robin Bengtsson & sörjt klart.. Jag är jätte trött & ska upp imorgon för att gå på stan & julshoppa med mamma. Det ska bli super kul! Godnatt allesammans.

                                                                                                                                                                                     ~ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela