idamartinakarlsson

SNÖ-REGN-SLASK...

Publicerad 2008-12-04 16:18:10 i




dagen;

matte
språk
SO
lunch
slöjd
a-pass

Dagen har gått rätt så fort faktiskt tycker jag! Matten jobbade jag på ordentligt & lika på spåk lektionen också. SO vart det inget jobb ju,Lasse berättade en massa saker,vi pratade om eu mm. Sen stannade jag & Linda kvar för att öva på låten som vi ska framföra imorgon. Jag är sjukt nervös för det även om det int eär någon stor grej liksom. Aja! Också hade vi 1 timme & 10 minuters rast & då får vi reda på att våran slöjdlärare Robert ligger på sjukhus med en infektion i handen så då har vi ytteligare 1 timme & 20 minuters rast vilket sammanlagt blev 2 & ½ timmes rast. Först satt jag,Petra & Wille vid trappan & hängde & jag & Petra försökte tvinga Wille att bjuda oss på pizza men det gick inte så bra. Sen satt vi oss nere i cafeterian & spelade kort ett bra tag. Sen vart det dags för sista lektionen som var a-pass. Jag gjorde omprov på A-delen i matten & det kändes super. Sen gick jag in på a-passet igen & hann göra klart min deckar plan. Gick med Cissi hem i snöväder & kyla. Sen när jag kom hem luktade det som om någon hade stått inomhus & rökt,gott luktade det inte! Då sprang jag in i köket & där stog en kaffepanna utan kaffe för allt kafe hade kokats bort. Brorsan hade tydligen för två timmar sedan satt på kaffe & glömt att han gjort det så nu luktar det brännt i hela lägenheten även fast jag har öppnat alla fönster luckor & balkong dörren. Hoppas lukten går bort snart för jag står int eut med den. Det stinker! Nu MÅSTE jag starta lite musik/film & börja renskriva SO &/ fixa klart NO som ska båda vara inlämnade imorgon. Ikväll ska jag & brorsan gör pannkakaor,hoppas han är bra på det för jag suger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela