idamartinakarlsson

Snygg eller snygg???

Publicerad 2008-12-05 18:01:51 i

Snygg eller vad?

Äntligen helg! Veckan har vart rätt så härlig, den har ju gått så fort. Vilket betyder att det inte är långt kvar till julafton,21 dagar kvar bara. Ikväll kommer Robert hit,vi ska kolla på idol,Wallander & svulla. Kul ska vi ha! Nu har brorsan kommit hem från Bollnäs också,sen åker han tillbaks på måndag igen. Imorgon var det tänkt att jag & Robert skulle gå på Julle United goes ABBA,men biljetterna är slutsålda. Så det blir nog inget. Vi får väl se. Men jag ska iaf gå med mamma på stan imorgon igen. Vi ska försöka shoppa klart alla julklapparna så det är gjort. Man vill inte vara ute i sista minuten direkt. Sen ska jag väl baka pepparkakshus nästa gång jag kommer till mamma. På måndag har jag sovmorgon till tjugo i tio & slutar klockan två,sen efter det ska jag hem till min käre vän Cissi som ja ginteumgåtts så mkt med. Sen på kvällen åker jag hem till pappa igen. Jag fattar inte,vi har tydligen vart hos mamma i två veckor nu men det känns som en vecka. Tiden går så himla fort hos mamma så man hinne rju inte med & hos pappa går det så sakta att man undrar om tiden har stannat? Märkligt. Nu ska iaf jag gå & platta håret & plugga tills vi ska äta & Robert kommer. Har en trevlig kväll alla!

                                                                                                                                                                            ~ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela