idamartinakarlsson

30 april,VALBORG

Publicerad 2009-04-30 16:00:24 i

Gårdagen;
Igår var jag först i skolan,orkar inte med att berätta vad vi gjorde där,kanske inte de mest intressanta heller. Men sen efter skolan så träffade jag Jannike. Vi cyklade hem till henne,FÖRSÖKTE laga min cykel,men det gick inte så vidare bra. Sen kollade vi på hennes omdömen från hennes lärare & käkade glass. Sen stavk vi till Borgarparken,prövade den nya gul blåa leksamken där. Men jag tycker inte den var så rolig,jag rammlade två gånger & nu är jag påväg att få ett blåmärke på armen. :(  Men sen efter det cyklade vi hem till mig & påvägen hem till mig så såg vi en hel hög mede grodägg?! Jag har aldrig sätt så mycket,& gud vad äckligt det var! Sen när vi kom hem satt vi vid datorn,jag la in nytvättade kläder i garderoben,vi åt med mamma & brorsan. Sen satt vi lite till vid datorn & fikade en massa. Sen vet jag inte vad vi höll på med,men en sak vet jag. Och det är att vi har aldrig garvat så mycket som vi gjorde igår,på länge alltså! Det var så sjukt kul & vi garvade som små tokar! Det var helt sjukt! Till & med så att mamma kom in & sa till oss at dämpa oss för hon hörde inte tv;n?! Hahaha! Riktigt kul hade vi iaf. Tack för dagen!
Jannike,you're simply the best,better then all the rest. Better then anyone, anyone I've ever mett.


Dagen;

matte
språk
SO
lunch
slöjd
a-pass

Matten & språket idag arbetade jag riktigt bra & pratade inte ett dugg. Jag lyssnade på mp3 & de går bättre då,för då stänger jag av verkligheten &jobbar mycket bättre. Känns bra. Sen på SO hade vi genom gång & vi fortsatte att jobba med frågorna som ska vara klar till på onsdag. Usch,läxor hela tiden,prov också,jag spyr snart på skolan! Slöjden så var Bobbo på kurs så vi fick ha en annan. En gammal gubbe som heter Staffan. Hna är faktiskt väldigt schysst & förstår. Så honom tycker jag att vi alltid ska få ha som vikarie,inte den där typen som vi hade förut som ja,g inte ens kom överens med. A-passet jobbade jag,Josse,Linnéa,Ludde & Wille med engelskan. Men sen kom vi in på nått helt annat,vi röstade på vem vi tyckte var mest fjortis vid bordet vi satt,vi pratade om vem som har störst bröst  en massa annat,sen vart det lite överdrivna saker med i dialogen,men det blir säkert bara kul! Vi frå väl se. Sen efter det slutade vi,jag cyklade hem i kylan. Eller det var faktiskt rätt så kallt,eller ja, inte varmt & inte kallt. Mittimellan. Men nu ska jag gå & fixa mig,platta håret & sådant. För klockan 17.00,om alltså ungefär en timme,ska vi vara i Njutånger hos Lasse,Catarina,Amelie,Beatrice,Melina,Ellie & Mattis. Bara det att tycärr är inte Catarina & Beatrice med,dom ä'r påväg till MKora nu,jag tror Beatrice skulle spela match där. Men vi ska ha kul iaf. Sillas barn Tove & Emma ska dit också,dom är ju ur gulliga. Så vi ska grilla,skratta,spla spel & bara softa & ha det roligt. Knakse finns någon maj kasa där i närheten också! :) Ska bli riktigt kul eftersom att jag hade förväntat mig att få sitta hemma ikväll. Men det vart ändrade planer & jag ska ha jätte kul med folket. Men nu måste jag starta musik & börja göra mig iordning. Ha det bäst!


Idag när jag kollade på ''The Voice'' så hörde jag att dom sa att Jacob blev pappa i direktsändning! Gud vad roligt,en liten dotter. Grattis till honom! Bilden här ovanför är på Jacob & det lilla underverket.


                            / Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela