idamartinakarlsson

FREDAG

Publicerad 2009-04-24 16:17:47 i

Det är fredag & vädret är bäst! Kan dagen bli bättre?

dagen;

svenska
lunch
arbetsuppgifter (film)
engelska
idrott

Dagen börjar med som vanligt sovmorgon till halv elva. Great! Svenskan idag var bara 40 minuter,men det var ändå drygt. För Inger skulle prata om 1800-talet, men ingen hänger ju med eller förstår eller tycker det är det minsta intressant. Jag verkade intresserad,men var inte det ett tugg! Ofta man bryr sig om 1800-talet,DÅ var DÅ & NU är NU! Bättre om vi pratar om nutid & inte dåtid,vem bryr sog om hur det var förut? Inte jag. Iaf, så skulle vi missa SO lektionen idag igen. Vi skulle fortsätta med arbetsuppgifterna som vi höll på med i onsdags, men det visade sig att vi måste ses ännu en gång till. Vi kollade på film iaf, den handlade om valet inför gymnasiumet,fick även att mycket bra häfte med oss hem,som jag tror jag tänker sätta mig 6 läsa lite ur nu när jag är klar med det här snart. Engelskan fortsatte vi med våran resturang scen vi ska spela upp. Vi är inte klar ännu & vi har bara några timmar kvar på oss. Och inte nog med det,vi ska kunna ALLT det här utan till också?! Hur fan kan hon tro att vi sk akunna alla dialoger utantill,det är ju hur mycket som helst! Vi är väl inga skådespelare heller? Man får absolut inte ha boken med sig! Ååååå, jag bli så jävla sur ibland alltså!! Idrotten tog jag en promenad eftersom att jag har nackspärr,vilket gör svin ont! Pappa maserade mig igår(hårdhänt som han är),jag fick bara ondare av den där massagen! Förutom att knäckte nacken,det var hur skönt som helst,men resten,så nu har jag ont i HELA nakcen,typiskt! Jag orkar inte! Men nu har jag iaf cyklat hem,svettigt & jobbigt var det när det var hur varmt som helst,en väska som är proppfull med saker(hur tung som helst) & dessutom ska man upp för säkert Hudiksvalls brantaste väg! -.- Menmen,nu är jag hemma iaf. Idag är vädret hur bra som helst,det är sjukt varmt,solen bara steker på en & man blir bara så jäkla glad! :) Så nu sitter jag här i svarta kortbyxor,min nya gul vit randiga bikini & ett vitt linne över det som jag har dragit upp lite. Ikväll kanske det blir grillningen annars kanske det blir imorgon,vi får väl se,hoppashoppashoppas på att det blir nån dag nu iaf! Man måste ju passa på när vädret är toppen! Känner faktiskt redan nu att det är någons om grillar. YUM! Men nu ska jag ta mig mitt glasspaket som jag köpte igår,sätta mig ute på balkongen,musik i öronen & läsa lite ur boken som vi ska läsa ut. It can't be better! Så nu måste jag dra. Ha det bäst!



Tänk vad härligt att åka till Los Angeles? Där snöar det ju aldrig! Så härligt,härligare kan det ju inte bli!


                           / Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela