idamartinakarlsson

FREDAG KVÄLL

Publicerad 2009-04-10 20:05:43 i

Idag har jag fixat mig & vart med Cissi. Det började med att vi satt & kollade på en massa videosar,& jag höll på att garva ihjäl mig,jag skrattade så mycket så jag blev tårögd,& det är inte fota det händer inte! Sen tog vi oss en sväng på cykeln,åkte till borgaparken & hem till mig sen. Så kollade vi på ''Hundtricket'' ,fast jag som somnade ju som vanligt. Så Cissi satt inprinsip & kollade på filmen helt själv. Sen plattade jag håret & åt mat. Och shit vad gott det var. Vi åt en av mina favoriträtter,nämligen gregiska biffar,klyftpotatis,grekisksallad & sås. YUMYUMYUM! Sen gick Cissi hem. Jag,mamma,brorsan & Matti har städat nere i lokalen där brorsan hade fest. Så har vi köpt lite godis & sånt gotta. Nu har jag precis kollat klart på ''Ramp. Och nu ska jag & mamma gosa ner oss i soffan,med gotta & till det blir det ''Talang 2009''. Sen blir det väl kanske lite mer tv,sen ska ja glägga mig. Ska upp klockan 06.00 imorgon,för då ska vi som sag till Stockholm. Så jag måste lägga mig tidigt,så jag har en massa energie imorgon. Jag ska ju träffa en lite pluttis bebis & en gukllfia till Ebbis. Då akn man behöva en massa energie,eller man MÅSTE ha en massa energie. Men nu väntar mamma på mig i soffan. Ha det bäst!


''Talang 09,nu,& jag tror det är nu som Julle Allstars är med,hoppas,så nu måste jag gå!



/ Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela