idamartinakarlsson

FREDAG

Publicerad 2009-04-03 17:06:41 i

Idag är det ingen vanlig dag,nej för det är Mattis födelsedag,hurra hurra hurra! GRATTIS MATHILDA,HOPPAS DU FÅR EN OTROLIGT BRA FÖDELSEDAG!

Idag är det ingne vanlig dag,nej för Ida Karlsson har fått en kusin,yippie yippie yippie!



dagen;

svenska
lunch
SO
engelska
idrott


Svenskan idag jobbade vi bara på,skrev faktiskt ganska så mycket på berättelsen. SO hade vi genomgång på frågorna,men Lasse är väldigt otydlig ibland. Men men...Ändrade iaf på provet,vi ska ha det på onsdagen efter lovet ist. Engelskan började vi med en annan sak idag. Vis ka göra i tre grupper med sju pers i varje,en,vad ska man säga? Pjäs? Vi ska göra olika scener på en resturnag. Och jag,det är lite krångligt att förklara. Sen iaf,så hade vi idrott. Vi hängde i ringar & hoppade över en plint. Inte så jätte roligt men. Sen stack jag & Cissi på stan en liten stund. Sen när vi skulle cykla hem så ringde mamma & sa att ja gkunde få med henne ist om jag vela,& hon sa även att JAG HAR FÅTT EN KUSIN,EN LITEN KILLE!! Gud vad gulligt & vad roligt för Ebbis som har längtat så mycket efter att få sin lillebror! Men nu har i kommit hem & mamam står & lagar mat. Jag ska sitta lite till vid datorn,sen ska ajg äta. Senare ikväll ska jag titta på ''Ramp'',''Talang 09'' & ''Så ska det låta''. Till det blir det som vanligt en massa gotaa. Bl a godis,dipp med morötter & gurka. YUM! Men nu ska jag nog göra mig en kopp te känner jag. Om jag får för mamma,det är ju mat snart! Ha det bäst!



Nu har du blivit storasyster min söt plupp till Ebbis! Kommer snart & hälsar på Ebba!





/ Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela