idamartinakarlsson

LÅNGFREDAG

Publicerad 2009-04-10 09:04:52 i

Godmorgon godmorgon!
Igår kväll vart väl som den blev. Brorsan hade som sagt var fest & det slutade/började med slagsmål. Det var inte bara ett,utan det var ett par stycken,sen blev brorsan arg,så stod & slog i ett stuprör. Så nu är hans knogar/hand väldigt vidrig. Bättre om han skriker ut allt vad han kan skriker en massa fula ord eller om han går & slår på någonting som iaf är MJUKT! Ist för ett svinhårt stuprör. Det måste ju göra otroligt ont?! Men slut pratat om slagsmål. Iaf sen när mamma hade gått ner & slängt ut alla från festen & dom hade städat ihop allt så kom brorsorna & mamma upp. Så då satt jag & Joakim & spelade kort. Sen blev jag så trött så jag gick & lade mig. Sa även till Cissi att jag skulle sova ut idag,vilket hon också skulle,så skulle vi ringa varndra lite senare idag. Men nu är klockan 08.57 & jag är KLARVAKEN! Så jävla typiskt. Men iaf så ska jag vara med Cissi idag. Vi kanske ska ta oss en promenad i det soligavädret,gå ut med hundarna & kanske kolla på film jag ska kolla på hennes nya rum & bara ha det roligt. Sen akn ja ginte vara uppe hur länge som helt ikväll heller,för imorgon måste jag kliva upp vid 06.00 tiden,för klockan 08.00 åker vi härifrån Hudik mot Stockholm för att hälsa på moster,Greger,Ebbis & plutten. Grattis till min lilla plutt kusin som fyller 1 vecka idag,hihihi! Men nu kurrar min mage så jag måste äta något,så ska jag kanske kolla på en film,läsa lite till ur boken & göra ett roligt litet påskkort till Ebba! Ha det bäst!



GLAD PÅSK!



/ Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela