idamartinakarlsson

LÖRDAG

Publicerad 2009-04-12 00:17:35 i

Klev upp klockan 06.30 imorse. Klockan 08.00 åkte vi hemifrån till Stockholm. Där var vädret super,varmt i luften & solen sken hela dagen,till efter 19.00 på kvällen då vi åkte hem. Underbart! Fick iaf träffa lilla plutten,Ebbis,moster & Greger. Även Isabell & Stefan var där. Vi hade jätte roligt & trevligt! Vi pratade & vi skrattade,jag lekte med barnen,vi åt en massa mat & fika. Det var till och med så varmt att vi gick ut utan jacka eller någonting sådant extra på oss,med en fotboll & spelade lite. Det var jätte kul & för stunden så kändes det verkligen som sommar! Tänk om det ändå kunde vara det. Men nu har jag vart upp sen 06.30 & nu är klockan 00.04,alltså är det söndag. Så nu tänker jag gå & lägga mig & försöka sova ut imorgon. Så får vi se vad som händer imorgon. Ska bara ladda upp lite bilder sen Stockholm här & nu först innan jag går & lägger mig. Njut av dom goa bilderna! Ha det bäst!


Våran lilla påskkärring Ebbis :)


Lilla plutten min,han är så ut gullig så man dör ju så fort man kollar på honom! <3


<3


Plutten! <3


Hjärtat mitt!


Isabell & Ebba :)


Jag lånade plutten en stund & låg & gosade med honom i soffan! <3


<3


<3


Plutten & pluttens moster :)


Plutten & mamma :)


Det här var den enda gången plutten var helt vaken,men det varade bara i högst i 10 minuter. Annars låg han & halvsåg eller var verkligen helt borta. Min lilla plutt! Men jag får ju träffa honom nu igen till veckan när jag & Cissi ska till Stockholm! :)
<3



<3


<3


<3


Brorsan & plutten :)


En trött liten plutt! :)


Ebbis <3

Det var ett gägn ur gulliga bilder,men visst är plutten söt,även Ebbis också! <3




/ Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela