idamartinakarlsson

LÖRDAG

Publicerad 2009-04-18 11:45:56 i

Godmorgon!
Igår klockan 19.00 kom jag hem från Stockholm. Jag har haft sjukt roligt & har shoppat en del saker. Det blev lite annat också,vi åt på Thai resturang,det var buffé & hur gott som helst,också blev jag bjuden! Också bjöd Cissi mig på bio,vi såg ''Män som hatar kvinnor''. Den var väldigt bra,men otroligt otäck! Så blev det ju såklart en massa shopping, & på torsdagen där så hade vi bestämmt att vi skulle träffa min moster,Greger & mina två kusiner. Så vi mötte moster,Ebbis & Hugo(som det nästan är klart nu att han ska heta)vid Åhléns. Så gick vi till ''Kulturhuset'',där väntade vi på Greger,så åt vi där. Mycket mysigt,roligt & trevligt hade vi där. Blev även bjuden där,Greger sa att han skulle bjuda oss. Tack så mycket! Så gick vi en sväng på stan med dom också. Men jag förstår inte vad det är för fel på folket i Stockholm. Om man kommer & går ex & man möter någon,då flyttar dom sig inte ens axeln lite grann,utan man bara går & stöter i varenda männsika? Fast efter ett tag så blev man ju van,men de kändes lite konstigt för så gör man ju inte Hudiksvall,då flyttar man liksom lite på sig. Och dom flesta som stod i kassan var inte så happy dom med. Vaknat på fel sida eller? Aja,nog pratat om det. Vi bodde ju även i en lägenhet nått kvarter ifrån drottninggatan. Själva lägenheten i sig var ju otroligt fin i skick & så,men tapeterna & möblerna tror jag är det fulaste jag har sätt. Men det var väldigt mysigt där. Och på torsdagen där så gick Bobby,ni vet Linda Rosings kompis,han som har en hårsalong,''Bobby's hårstudio''. Och som vanligt så kan jag ju inte sluta kolla på honom. Men det kändes så roligt när jag tänkte för mig själv nästan precis innan,tänk om jag går förbi en kändis? Så vips så gör jag ju det,haha! Och inte nog med det,igår när vi var på tågstationen så gick Babbsan förbi mig också,haha! Men iaf så hade jag tre otroligt roliga dagar i Stockholm! Och tack Cissi för att jag fick hänga med,det var roligt att du vela ha med mig också! Tacktack! Nu kom jag på också att när jag var så glad för att jag skulle till Stockholm för att ha det roligt,& jag skulle rula ut väskan som jag hade,ja vad tror ni händer? Ena hjulet lossnar & går inte att limma dit. Typskt! Men det värsta var ju det att,när jag sätter mig på tåget & tänker ta fram mobilen,då hittar jag den inte. Då ringer jag till mamma & hon ringer på min mobil,men då svarar brorsan i den...för den ligger nämligen hemma på min byrå?! Hur fan kan jag glömma min mobil,det har jag ju aldrig gjort? Fast samtidigt var det ju rätt så bra för mig att vara utan mobilen i tre dagar,fast igår kändes de som om jag inte gjorde någonting annat än att sms;a. Men nu är klockan 11.28 & jag ska tryka i mig lite frukost. Idag ska jag sitta & pluggapluggaplugga & senare ikväll ska jag ner till Karin & mysa med henne,troligtvis med en massa mumma & roliga mäniskor. Men först en massa pluggande,funderar även på om jag ska börja i svenska/engelska & sluta i spanskan. För det är inte kul längre,jag vill ha en BRA lärare,som jag lär mig någonting utav & det gör jag absolut inte utav Ursula! Så jag ska nog prata med Kerstin om det,så får vi se hur det blir.
Det blev ju en del shopping i Stockholm,så jag tänkte rabbla upp här vad det var jag shoppade.
~ Svart vit klänning, Ginatricot 199 :-
~ Brun klänning, Ginatricot 149 :-
~  2 BH & 2 trosor, Ginatricot 116 :-
~  Vita örhängen, Ginatricot 49 :-
~  Svart diadem, Kicks 20 :-
~  Svarta kortbyxor, H&M 198 :-
~  Gul vit randig bikini, H&M 196 :-
~  Svarta skor, Skopunkten 110 :-
~  Vit pösig långärmad, Cubus 149 :-
~  Present till mamma
~  Presnt till Karin

Jag kan ha glömt någonting,men jag tror jag har fått med det mesta. Kommer bilder på allt lite senare. Nöjd med allt iaf! Men nu måste jag gå & äta frukost,magen kurrar. Ha det bäst!



Bobby som jag gick förbi!

  
Babsan som jag också gick förbi!


               / Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela