idamartinakarlsson

LÖRDAG MORGON

Publicerad 2009-04-25 11:03:26 i

Godmorgon!

Igårkväll var väl sådär. Jag var väldigt sugen på att gå ner på stan & ränna all night long. Men så blev det inte, hade igen att ner med,hur kul är det att gå ner själv liksom? Så jag satt hemma hela kvällen & smsade med Emil & Erik. Sen la jag mig på sängen för att bara vila en stund,då var klockan ungefär tio,men som vanligt så somnade jag ju nästan på en gång. Så där låg jag & sov,pappa kom in & släckte lampan & la en filt på mig för att jag inte skulle frysa. Sen låg jag där 6 sov med kläderna på, vaknade några gånger men somnade hela tiden om. Sen vaknade jag vid ungefär halv två inatt, då låg jag & Emil & smsade ett tag. Sen tog jag på mig en stor t-shirt & slängde mig i sängen igen,sen har jag sovit till bara klockan nio idag,men jag la mig ju tidigt igår så det är inte så konstigt. Men som sagt jag hade hellre velat vara ute igår. Jannike är ju på konfaläger också,så henne kunde jag inte ha roligt med. Menmen,jag får väl försöka hitta på någonting ikväll ist då. Kanske med Robert? Vi får väl se. Inte blev det någon grillning igår heller, men det blev annan jätte god mat! Så jag frågade pappa idag ist om vi kunde grilla,för idag är det ju också strålande väder. Det är ju 15 + grader i skuggan?! Men då säger han att han har slängt våran grill för att han inte tyckte den var nå bra?! Så jag antar att det inte kommer bli någon grillning ikväll heller. Hur fan akn han,huvudsaken man har en grill! Så sa jag att vi kunde ju låna Tommys,det är en såndär jätte stor. Men jag vet inte,han verkade inte lyssna som vanligt... Så vi får v'äl se om det blir att han kommer hem med en ny grill,man kan ju alltid hoppas. Annars nu så tänkte jag sitta lite vid datorn,plugga lite,jag är ensam hemma så då får jag plugga i lugn & ro. Så ska jag väl aknske ta en promenad i det fina vädret,& kanske ska ner på ica & köpa nå gotta till ikväll. Men nu ska jag nog läsa lite bloggar & fixa mig & sådant. Kanske slänger in ett till inlägg lite senare. Ha det bäst!



Härligt väder,det kan inte bli en bättre lördag! Tänk om det var så varmt att man kunde ligga på stranden då?


                       / Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela