idamartinakarlsson

LÖRDAG

Publicerad 2009-04-04 11:24:34 i

Godmorgon!
Igår kväll var rolig. Jag & mamma kollade på ''Talang 09'',vissa fattar jag inte ens varför dom söker till det. Dom borde ju fatta själv att dom inte kommer gå vidare. Mycket skratt blev det iaf. En massa godis,dipp & grönsaker blev det ju cokså,YUM! Sen spelade vi kort,det blev att vi spelade 500 & dam nolla,det hade vi inte spelat på länge så ajg minns inte ens hur man gjorde. Gick iaf & la mig runt tolv. Sen på något konstigt så vaknade jag klockan 06.00 imorse,gick på toa,hämtade tidningen,la tidningen på golvet inne på mitt rum & sen la jag mig & sov. Haha,ingen vet! Sen nu har ja g& mamma suttit 6 prata 6 skrattat,har även ätit en mysig & god frukost. Ska sitta lite till vid daotrn nu,sen tror jag att jag ska ta mig en promenix & sen duscha & fixa mig. Senare sen kommer min efterlängtade Jannike! Ska bli jätte kul. Vi ska väl som vanligt skratta en massa,kolla på film,svulla & bara vara. Ha det mysigt helt enkelt. Kom på att ja gkanske borde sätta mig & plugga lite grann också. Jannike var ju på fest igår 6 kom säkert inte hem förens sent. Så jag tror nog att hon kommer sova läng. Jag menar att om klockan är 15.00 & man väcker henne då,då tycker hon det är sjukt tidigt & vill bara sovasovasova. Men men...det är ju så roligt att ringa & väcka henne min lilla igelkott. Men nu som sagt tänker jag ta mig en promenad snart,ska bara radera lite bilder på datorn. Ha det bäst!



Vi två idag/ikväll/inatt,kommer bli grymt bruden!





/ Ida ♥

Kommentarer

Postat av: vessli

Publicerad 2009-04-04 18:03:30

Hehe för att han inte ville sova när jag ville det :P å lika bra va de :P jag vaknade alldeles för tidigt idag! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela