idamartinakarlsson

MÅNDAG

Publicerad 2009-04-13 09:37:58 i

Godmorgon godmorgon!

Igår var jag inte vaken så jätte länge faktiskt. Jag duschade & var helt klar strax efter 22.00 någon gång bara. Då startade jag min andra film ''The upside of anger''. Men den somnade jag till efter bara en liten stund. Så nu klockan 09.00 har jag vaknat & är fortfarande lite trött. Kanske lägger mig & tar en liten tupplur lite senare. Idag ska jag nog inte göra så mycket. Ska väl äta frukost snart känner jag för magen kurrar. Sen ska jag ringa till Karin & höra om vi skulle ses eller inte. För annars ses vi inte förens på fredag eller lördag. För på tisdag ska jag träffa Jannike & vi ska till Igeesund. Vi får väl se hur det blir,ska väl ringa Karin vid 10..00 tiden. Annars om vi inte träffas idag så hade jag tänkt att jag skulle plugga. Detbelv ju inget pluggande igår,så det MÅSTE bli idag. Annars måste jag göra det när jag kommer hem från Stockholm& det har jag ingen lust med,då måste jag göra det över helgen & då blir det bara stressigt så nej,det får bli idag & imorgon! Idag blir det väl ganska så lugnt här hemma också,brorsorna ska ju åka till Söderhamn/Snarböle för att hjälpa mormor & morfar med flytten. Det är en massa möbler som ska till Snarböle,mormor & morfar & vovven flyttar nämligen imorgon. Lite sorgligt om ni frågar mig. Men det är det ju inte för dom,mormor har ju bott där enda sen hon var liten,för det är hennes pappas gammla hus,han dog i sommras. Och dom vill ju inte sälja det huset,& bor ju hellre där än i ett radhus i Söderhamn. Men jag har ju inte vart i Snarböle lika mycket som jag vart i Söderhamn,så jag trivs ju mer i radhuset. Men men,dom kan ju inte behålla radhuset bara för att få som jag vill. Det är upp till dom. Fast Snarböle är ju så otroligt fint på sommaren,då är det jätte fint! Men nog pratat om det. Nog pratat över huvudtaget. Jag måste ha mat i magen nu innan den kurrar ihjäl. Så nu måste jag gå. Ha det bäst!


''The upside of anger'',helt opkej film,inte sådär WOW men inte blä heller. Helt okej.



Men nu är jag riktigt sugen på att kolla på ''Heartbreak hotel'' eller....


''Kyrkogårdsön''. Vi får väl se vad det blir för film.





/ Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela