idamartinakarlsson

MÅNDAG

Publicerad 2009-04-27 16:07:21 i

dagen;

samling
engelska
HK
lunch
NO
språk


Alla idag trodde att vi började halv nio med engelska. Men alla åttor skulle tydligen ha en samling i tänkoteket. Vi pratade om mobbing & sådant,vi ska tydligen bli faddrar för de nya sjuorna som kommer efter sommarlovet. Det är väl okej,tycker iaf jag. Sen iaf så hade vi engelska i ungeäfr 40 minuter. Så jag,Ludde & Wille fortsatte skriva på dialogerna medans alla andra tjejor var i tänkoteket igen,men denna gång för att lyssna på några från programmet teknik. Det är tydligen en rolig sak som är helt gratis som man akn åka på,lät väldigt roligt när Josse förklarade vad det var! Man skulle tydligen få ett papper om det i brevlådan,så jag ska kolla & troligtvis åka på det. Vi får se! Sen efter de hade vi HK,vi skulle ha praktiskt prov idag. Så jag skulle laga potatismos,& det ända felet jag gjorde var att jag tog en teflon kastrull  för att det inte fanns någon annan. Då får jag VG- för det,varför inte bara VG,vi flyttade ju ändå över potatisen till en annan kastrull sen. Jag förstår mig inte på kvinnan? NO fick vi sitta & plugga till provet som vi ska ha imorgon. Men varken jag eller Josse hade någon arbetsro & jag var sjukt trött så vi satt & babblade i stort sätt hela lektionen. Sen satt alla vi & pratade om skolan & gymnasium allt vad det var. Språket idag jobbade vi på. Eller vi gjorde först en så kallad ''Escucha'',sen skulle vi arbeta med en dialog, då fick jag såklart jobba med Henrik. Han är typ hur konstig & äcklig som helst. Men men,vi redovisade den sen iaf. Sen slutade vi,jag cyklade hem & mamma har yrsel & sådant,så jag fick göra lite mat åt mamma,uschusch! Stackarn! Iaf så ska jag sitta & kolla på The Hills nu,kanske tänker proppa i mig lite gotta också. Sen måste jag ju plugga också,för imorgon ska vi som sagt var ha prov. Vi får väl se hur det går! Men nu ska jag dra. Ha det bäst!



Idag får jag ful Ida & världens bästa vacker Karin stå för bilden.


                        / Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela