idamartinakarlsson

OMG,5 ÅR SEDAN!

Publicerad 2009-04-02 17:38:57 i

Det är ju så att för 5 år sedan,när jag var 9 år & Karin 8 år. Så gorde vi en låt,& skickade in till Melodifestivalen. Och i söndags så började vi prata om våran låt & då kom Tommy(Karins pappa)på att vi kunde lyssna på låten & kolla på alla pappren vi fyllde i & kolla på texten. Jag & Karin garvade ihjäl oss! Vi var sås må så det låter inte ens som oss. I alla fall så tänkte jag skriva upp texten här nu. Passa på att njuta nu! =)



Karin Regnander & Ida Karlsson - Jag sviker aldrig dig


Jag vet en vän jag gillar mest
hon är speciell,hon är som en fest
Det bästa med hon det är,att hon är snäll mot mig
Vi leker med varandra jämt,vi har ju sällan tråkigt här
Jag kommer alltid minnas dig,var du än är äär

Du gillar mig & jag gillar dig,för vi är ju bästa vänner
Vi träffades när vi var 8 år ååår
Du gillar mig & jag gillar dig,för vi är ju bästa vänner
Jag kommer alltid minnas dig & jag sviker aldrig dig

Ibland på stranden badar vi,då brukar vi svalka oss med en glass
Det tycker vi är jätte gott,smarrismaskens
Och vi ringer ofta till varandra,vi pratar om skolan & killar ibland
Vi kommer alltid minnas varandra,var vi än äär

Du gillar mig & jag gillar dig,för vi är ju bästa vänner
Vi träffades när vi var 8 år ååår
Du gillar mig & jag gillar dig,för vi är ju bästa vänner
Jag kommer alltid minnas dig & jag sviker aldrig dig
Ooooooooooohh!
Du gillar mig & jag gillar dig,för vi är ju bästa vänner
Vi träffades när vi var 8 år
Åååooååår

Du gillar mig & jag gillar dig,för vi är ju bästa vänner
Jag kommer alltid minnas dig & jag sviker aldrig dig


Text & musik: Ida Karlsson,Karin Regnander & Tommy Pettersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela