idamartinakarlsson

ONSDAG 1 APRIL

Publicerad 2009-04-01 16:21:25 i

dagen;

bild
matte
lunch
svenska
SO



Bilden var tydligen Håkan sjuk,så vi skulle ha liket. Blä! Hon stinker svett,surt,& bara äckel! Kanske duschar högst en gång i månaden,fy,usch fy & blä!Matten jobbade vi bara på,sista stunden av lektionen så blev jag rastlös & hade även ingneting att göra,så jag gick runt i klass rummet & bara glodde på vad dom andra gjorde. Lunchen var 1 timme & 45 minuter,för vi skulle inte ha någon spanska idag. Så jag,Mattis & Carro stack till Jambo för att käka. Det blev tacotallrik & frysen Cheesecake för alla tre. Gudomligt gott! Efter det blev det att vi gick en stund på stan,sen tillbaks till skolan. Då hade vi svenska,det stog seriöst stilla i hela huvudet på mig,kom inte på ett smack! Men sen var den lektionen över & SO var nästa. Då bytte vi platser & vi började jobba på. Sen när jag hade gått hem en bit så ringde mamma & frågade vart jag var. Och jag var ju ungeför vid Cissi,& mamma var i närheten,så hon & brorsan kom & hämtade upp mig. Så åkte vi hem. Jag har röjt undan på rummet & nu sitter jag här vid datorn. ka sitta ett tag till,ska kolla på ''Den rätte för Rosing'',även om jag vet att det var Hugo som vann Lindas hjärta. Men det är ju kul att se ändå! Senare ikväll ska vi äta Kycklingwook! Det var ett tag sen,så det ska bli MUMMA! Ska även duscha,dricka lite te & läsa min nya tidning,SOLO. Jag älskar SOLO. Även Vouge & en till. Sen kanske jag ska hinna plugga lite också. Men måste lägga mig tidigt,annars kommer jag inte upp imorgon. Men nu ska jag som sagt var kolla på ''Den rätte för Rosing''. Ha det bäst!



STORT GRATTIS TILL MINMINMIN KARIN SOM FYLLER 14 ÅR IDAG,DEN FÖRSTA APRIL!
Ha en underbar toppen födelsedag honey,! =)(L)






/ Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela