idamartinakarlsson

ONSDAG

Publicerad 2009-04-22 16:14:06 i

dagen;

bild
hiab
lunch
spanska
polisträff i tänkoteket
arbetsuppgifter

Bilden idag körde vi bara till kvart över nio ungefär. Jag är snart klar med min blyertsteknik skiss. Sen kvart över nio så skulle vi till Hiab på studiebesök,vi hade nå temadag arbete idag. Så på Hiab kände jag & Josse oss verkligen villsna. Vi kollade över allt & såg ut som frågetecken,men dom bjöd ju på bullar & läsk,så då blev allt genast mycket roligare! Sen när vi vart där i ungefär en timme,så stack tillbaks till skolan & åt äcklig fiskgratäng till lunch. Kna vara bland de vidrigaste som finns! Sen hade vi spenska i en timme,Ursula var verkligen på dåligt humör idag,såg inte ens ett leende på henne,men hon är ju så jobbig & så konstig. Jag gillar henne iaf inte om jag säger så! Efter det skulle vi lyssna på någon polis som skulle berätta om hur det är att vara polis & vad man måste klara för att bli det & allt sånt där. Kollade även på en film där vi fick se alla sakerna som man måste klara av. Men innan filmen startades så skulle SÅKLART våra usla lärare försöka få igång filmen,men de slutade med att en av dom fick stå & hålla i en sladd bakom tv;n. Så typiskt,så är det alltid! Se efter det skulle vi ha två lärare & prata om saker som är viktiga i arbetet & drömyrken & sådant,men vi är inte klar än,vi ska tydligen fortsätta på fredag,då missar vi också SO,precis som vi gjorde idag! Sedan efter det slutade vi,jag promenerade hemmåt med Marcus i telefon hela tiden. Vi pratade en massa & så,men nu har jag kommit hem,ska nog käka lite glass eller sådant,är lite småsugen känner jag. Sen ska jag sätta mig ner & plugga SO,vi har nämligen prov imorgon,uschusch,det gillas inte! Plus att vi har en spanska läxa tills imorgon som jag måste göra klart! Det känns som om det är rätt så mycket nu,prov hit & dit,läxor hela tiden. Nästa vecka har vi ju också två prov. Jag förstår inte hur alla på öster tänker! Vet inte om jag någonsin kommer att förstå det,sen ska jag nog försöka lägga mig tidigt ikväll,kanske lägga  mig & kolla på film,eller ännu bättre,försöka läsa lite ur boken som egentligne skulle vara utläst till igår. Men men vi får väl se,men nu ska jag nog ta mig lite glass. Ha det bäst!



BARA EN MASSA PLUGG HELA TIDEN,MAN HINNER JU KNAPPT UMGÅS MED FAMILJEN!


                           / en skoltrött Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela