idamartinakarlsson

ONSDAG

Publicerad 2009-04-08 20:49:38 i

dagen;

bild
matte
lunch
svenska
SO

Bilden idag visade jag Håkan mitt collage,han tyckte jag hade gjort ett riktigt bra jobb,så det kändes ju skönt! Matten hade prov. Det gick väl sådär,det kändes rätt så bra men ändå inte. Vi får väl se vad det blir för resultat. Hoppas iaf på minst G,huvudsaken att jag får G så är jag nöjd. Om jag var över det så blir jag ju såklart super glad & det är ju bara toppen. Men som sagt vi får se vad det blir. Lunchen idag var det den så kallade ''Påskbuffén''. Men är det det som kallas ''Påskbuffé så heter jag Bert-Arne! Dom kan inte ens skala varken äggen eller potatisen & inte ens någon påskmust får man heller! Värdelöst! Jag håller med Josse,''Påskbuffé'' måste vara det vidrigaste vi får. Blä vad äckligt det var! Sen hade vi inget språk idag för Ursula var inte här. Så då hade vi ungefär två timmars rast. Sjukt skönt! Så då satt jag,Josse,Krille,Ludde & Marcus & spelade kort i dom hela två timmarna. Vi hade det sjukt kul,men sen på slutet blev det inte roligt längre,för man visste hela tiden att Norden skulle förlora,han bara så kass! Sen på svenskan var det bra arbetsro,jag kom en bit på storyn men den är fortfarande inte klar. Så jag ska göra klart den nu på påsklovet,så lämnar jag in den efter det. Sen hade vi SO,det var lite halv drugt,men vi hann iaf gå igenom alla frågorna,så det var skönt! Så imorgon är det bara att vi ska plugga på. Sen var den lektionen slut,då stannade jag kvar & pratade & hade kul med Lasse,hjälpte han bla med att städa & ställa bänkarna på rätt platser & så. Sen cyklade jag hem i det deppiga vädret. Jag förstår inte? Alldeles nyss var det ju hur bra väder som helst,varmt i luften & solen bara sken,vart tog det härliga vädret vägen? Jag saknar det! Sen nu när jag bara vart hemma så har jag suttit vid datorn,kollat på film,läst bloggar & jag & mamma hbeställde mat från Kebabhouse. Jag beställde en kycklingsallad med currysås,det var riktigt gott faktiskt! Godare än vad jag trodde! Sen har vi kollat på ''Halv åtta hos mig''. Men nu sitter jag här. Ska göra mig en kopp te & sätta mig ner & börja läsa ur boken & skriva på min story. Sen ska jag lägga mig & sova, vi har fått sovmorgon imorgon också,till hav nio,skönt! Även om det inte är så värst mycket mer tid man får på sig att sova,men det är ändå skönt. Fick även 200 kr av mormor & morfar idag,ist för ett påskägg så brukar vi önska oss pengar av dom ist. Så då fick jag det,så det tar jag med mig till Stockholm,yey här ska det shoppas på lovet må ni tro!Ha det bäst!



TÄNK OM,man kunde få vara så här brun NU!


På lördag drar vi till Stockholm över dagen för att hälsa på moster,Greger,Ebbis & min nya kusin som ska heta Oscar eller Hugo. Sen drar jag dit igen om prick en vecka idag,alltså nästa onsdag & kommer hem på fredagen. Då ska vi också träffa dom en stund,annars blir det mest en massa shopping på stan,susci,bio & kanske något muséum,vi får väl se vad som händer,vad som helst kan ju hända när det bara är vi två! Men vi ska ha så grymt kul,jag ska ha ett så grymt kul påsklov! Ska ju åka till Stockholm två gågner,blir sammanlagt där i 4 dagar,ska även träffa min efterlängtade & underbaraste Karin,det kan ju inte bli bättre lov än såhär! =) (L)



/ Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela