idamartinakarlsson

SOLEN SKINER!!

Publicerad 2009-04-29 08:03:41 i

Yippie! Igår kväll kollade jag hur vädret skulle bli nu. Och onsdag,torsdag,fredag ska solen skina,inga moln alls. Idag är det nästan 30 grader! Kan det bli en bäättre start på dagen?!  Så nu sitter jag här i tights,lång shorta mm.,hur skönt som helst med andra ord & ska cykla till plugget om ungefär en kvart. Sen idag ska vi på folkets hus & kolla på ''Dansens dag'',bättre än lektion iaf. Fast hade vart bättre om vi hade missat spanskan eller så. Men men,dag blev ju ändå bra med det strålande vädret. Men nu tänkte jag avsluta & börja klä på mig ytterkläderna & allt sådant. Ha det bäst!


Tänk vad härligt att bo på Saltö,ska nog titta på filmen  & plugga lite senare när jag kommer hem igen! :)


                          / Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela