idamartinakarlsson

SÖNDAG

Publicerad 2009-04-12 11:49:55 i

Godmorgon Sverige!

Igår blev det lite senare än vad jag tänkt mig,gick & la mig klockan 01.00. Brorsan var på fest & mådde inte alls bra,så då fick mamma åka till Forsa för att hämta honom. Själb låg jag & kollade på film & sen somnade jag. Igår fick även jag&brorsorna 100kr av mamma ist för ett påskägg. Så jag ska antingen efter eller före Stockholm köpa ett påskägg & ge henne lite pengar jag också,för det är hon verkliogen värd min mamma. Jag älskar henne & skulle aldrig kunna föreställa mig ett liv utan henne! Sen fyller hon år om lite mindre än en måndag,om ungefär 30 dagar tror jag det är,hon fyller iaf år den 10 maj. Så jag vet precis vad jag ska köpa till henne,kanske ger henne en slant då också. Bara inte mormro eller moster tänker köpa samma sak som jag tänker. Hon kanske har sagt att hon önskar sig en sådan till dom andra också. Vi får väl se,annars får jag väl behålla kvittot då,så får hon byta. Men vem vet,jag kanske hittar någonting annat som hon skulle gilla i Stockholm,så det blir nog i Stockholm jag köper någonting. Men iaf så vaknade jag klockan halv åtta idag,av att jag fick sms av Cissi. Låg & smsade med henne ett tag & sen så somnade jag om & har nu precis vaknat igen. Idag blir det väl mest en slappis dag. Ska äta frukost,duscha,ta på mig myskläder,kolla på film,kanske Skärgårdsdoktorn,& till det hade jag tänkt att jag skulle plugga en massa. Iaf lite grann,sen måste jag ju läsa ur boken också,vilket är det mest tråkigaste jag nånsin har gjort. Det är världsliten texten,288 sidor,dom kan inte ens stava rätt & ibland fattas det ord,sen handlar den här fucking jävla boken om 1600-talet eller vad fan det var,så det är huuuur jävla ointressant som helst. Dom bruka rju säga att man ska ta en bok man tycker verkar intressant. Men släng dig i väggen,nu ska man läsa en ur dålig & ointressantbok. Jag har läst 3 kapitell & har redan tröttnat på den. Bläbläblä & uschuschusch! Fan vad ja ghatar att läsa!!!!!Men iaf så ska jag tyvärr försöka hinna med det också. Sen blir det väl nog att lägga sig tidigare ikväll tror jag,för jag ska till pappa imorgon & vara där i två veckor,förutom dom dagarna som jag ska till Stockholm då vill säga. Men nu ska jag gå & äta frukost,känner hur magne börjar kurra nu. Ha det bäst!



Min söta lilla pluttis! <3



/ Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela