idamartinakarlsson

SÖNDAG MORGON

Publicerad 2009-04-26 11:23:28 i

Godmorgon!

Min kväll igår blev räddad av världens bästa Cissi. Jag låg som sagt & solade på balkongen i stort sätt hela dagen. Senare mot kvällen så var jag på humöret att ränna på stan,vilket jag trodde att jag inte skulle vara. Men alla var borta,sjuka eller fick inte & hade en massa orsaker. Så jag satt hemma till ungefär halv tio. För då ringde jag till Cissi & frågade om hon vela komma ner på stan med mig en sväng. Det vela hon,för hon hade ungefär lika tråkigt som jag hade det. Så hon var så otroligt snäll & kom ner till mig! :) Vi cyklade runt på hennes cykle som låter värre än min,då är det illa. Det var väldigt mycket folk ute på stan igår. Väldigt mycket! Överallt. Men det var kul iaf,skrattade & hade oss,även om vi bara cyklade runt på den där skrothögen(sorry Cic)! ;) Men iaf så skulle jag gå själv upp för broman backen,men det kom en annan tjej & gick där också,så då var jag ju inte helt ensam. Fast de skulle jag inte vart ändå om tjejen inte hade kommit. Nejnej,för alla grodor har ju kommit fram nu när det börjar bli varmt! Uschuschusch! Fy vad jag hatar grodor. Jag skrek hela tiden för så fort jag såg nå stort eller litet svart så trodde jag att det var en äcklig grod jävel. Men iaf så höll jag på att kliva på en,men som tur var så gjorde jag det inte. Också såg jag en typ halvmosad,gud vad äckligt det var,bläääääblääblää! Iaf när ja gkom hem så satt jag lite vid datorn & käkade glass. Sen var jag rätt så trött så jag gick & la mig nästan på en gång. Sen nu idag när jag vaknar så kan man ju inte bli gladare när man inte kan öppna ögonen för att solen lyser in mitt i ögonen på en. Ännu en solig & vacker dag,dock ganska så blåsigt,men vad gör det,det är ju bara skönt! Så nu har jag suttit & käkat lite på min Mango Sorbet,Karin sa att jag måsta prova den för den är så god. Och hon skämtade inte,den var ju svin god!! Ska nog ner på ICA senare & käpa en annan sort också,hihi svull som jag är! Men det var ju såå gott! Men först ska jag ta mig en lång promenad,kanske tänker springa också,fast jag vet inte om jag ska springa vid lillfjärn eller vid Sanna området. Jag har inte bestämmt än. Vi får väl se. Sen imorgon ska jag egentligen åka till mamma,men jag känner att jag vill dit nu idag. Spelar inte någon roll vilken tid,bara jag kommer dit. Jag vill he till mammamammamamma! Hon är i Söderhamn & kommer hem lite sent,så då kommer jag nog inte dit förens då. Men iaf så hoppas jag på det. Sen vet jag inte vad jag ska göra mer idag än springa,köpa glass,duscha,fixa mig,käka & sådant. Kanske kan ringa Cic? Vi får väl se. Men nu tänker iaf jag dra ut på en runda,så nu måste jag gå. Ha det bäst!



Sjöbodarna mitt inne i stan. Skulle tippa på att det var smockat med folk där i förrgår & igår?


                     / Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela