idamartinakarlsson

SOOOOOL!!!

Publicerad 2009-04-25 16:10:29 i

Det är helt otroligt skönt ute!! Jag har legat ute på balkongen i ungefär en halv timme nu,i bara bikini. Hur skönt är inte det då?! Så idag fick jag inviga min nya bikini som jag shoppade i Stockholm. Sen är det väldigt bra för vissa,ex mig. Jag vill inte sola solarium, & nu kommer solen & jag som har hur lätt som helst att bli brun  har chansen nu,det är ju strålande väder,det bränner nå fruktansvärt på ryggen. Ser faktiskt redan nu att jag har fått pytte pytte lite färg. Absolut inte mycket,men jag ska ju lägga mig där ute snart igen,behövde ta en paus från värmen bara. Så ikväll kommer jag säkert ha en liten rand! ;) Jag blir så glad när det är sånt här bra väder,dagen blev lyckad ändå,även fast jag inte kommer ränna på stan ikväll,troligtvis. Robert skulle bort & nu känner jag att jag hellre ligger & solar så länge som det bara går & att jag sen inte kommer orka. Vi får väl se. Nu väntar solen på mig där ute,ha det BÄST!


Min nya bikini som jag shoppade i Stockholm,den får invigas en sån bra dag som denna! :D


                        / Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela