idamartinakarlsson

TISDAG

Publicerad 2009-04-21 16:13:38 i

I söndags & igår hade jag varken tid,lust eller ork att blogga. Så det får bli först idag som jag gör det. Och idag orkar jag inte skriva om söndagen eller måndagen,så det struntar jag i.

Dagen;

matte
handledartid
NO
lunch
svenska
NO
idrott


Matten idag fick vi tillbaks proven,jag vart nöjd,men om jag inte hade slarvat på 3 uppgifter så hade jag kunnat få VG?! Aja,fick iaf G+,& det är jag mycket nöjd med. Handledartiden fick vi reda på en massa info, bl a att första halvan av våran klass ska till Hiab imorgon,& den andra ska till något annat ställe. Vi fårväl se om det blir kul,men det lät inte så roligt! NO gick vi igenom VG/MVG uppgifter & resten av tiden fick vi plugga till provet som vi ska ha nästa vecka. Svenskan satt vi bara & lyssnade på när Inger gick igenom lite grann om de där böckerna som vi egentligen skull ha läst ut till idag,men som ingen hade gjort. Det gick segt & jag var väldigt trött,trodde jag skulle somna där ett tag. Andra NO lektionen skulle vi göra labbar, jag arbetade med Mattis, roligt hade vi ,även om själva sakerna vi skulle göra inte var världens roligaste. Idrotten,även sista lektionen, skulle vi dansa med Karin från kUlturskolan. Vi skulle tydligen dansa dansen Polka. Självaste dansen var inte så rolig,men som hon gjorde & så var väldigt roligt,skrattade väldigt mycket iaf! Sen slutade vi,jag hoppade på cykeln & jag cyklade hem. Nu sitter jag här & är hur glad som helst! Bara för att jag vet vad precis vad jag önskar mig i födelsedagspresent! Även om det är ungefär fem månader kvar tills min födelsedag är,så är det ju bra att skriva upp vad man önskar sig,annars man kanske glömmer bort vad det är & dåblir man bara sur,iaf jag! Jag skulle bli överlycklig om jag fick de,lika glad som om jag skulle få en moppe,vilket pappa har sagt att jag nog inte kommer att få. Så därför tycker jag att jag ska få detta,guuuuud vad jag skulle bli såå glad om jag fick det!! Det är helt sjukt! Hihihi,vi får väl se om jag får det eller inte då! :) Nu idag så händer det väl inte så mycket. Jag ska snart ta mig glass i stora lass,sätta mig här vid datorn igen för att kolla på det nya avsnittet av Andra Avenyn & ett nytt avsnitt av The Hills! Kan det blir en bättre tisdag? Skulle inte tro det! Så sen innan jag ska lägga mig & sova så ska jag byta sängkläder & duscha. Det finns nästan igenting skönare än att vara nyduschad & å lägga sig ner i en mjuk bekväm nybäddad säng! Det är så härligt! Men nu måste jag som sagt gå. Ha det bäst!



Glass i stora lass med ANDRA AVENYN!


Glass i stora lass med THE HILLS!


                          / Ida ♥

Kommentarer

Postat av: Majja M

Publicerad 2009-04-22 14:46:49

The city är också bra:D Men the Hills är också bra;)

Postat av: Ida

Publicerad 2009-04-22 15:53:39

Jag har faktiskt aldrig kollat på ''The City'',men The Hills är grymt bra! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela