idamartinakarlsson

TISDAG

Publicerad 2009-04-28 15:56:30 i

dagen;

matte
handledartid
NO
lunch
svenska
teknik
idrott


Matten idag jobbade vi bara på,jag jobbade på ganska så bra faktiskt! Handledartiden fick vi reda på att vi skulle till folkets hus imorgon,klockan halv elva & ska tydligen kolla på när en massa männsikor dansar, ''Dansens dag'',heter det visst. Josse & Mattis har ju vart med där ett par gånger,så då har man ju också tittat. NO idag hade vi prov. Jag kände att jag inte alls var förberedd eller hade pluggat någonting alls. Smart Ida,väldigt smart. Jag blir så arg på mig själv! -.- Men men,vi får väl se hur det går. Svenskan trodde Inger seriöst att vi hade läst ut boken,det är en i klassen somhar läst ut den,& det är Tobbe. Vissa är i typ mitten,vissa har inte läst nå mycket alls & vissa har inte ens öppnat boken. Så nästa tisdag SKA den tydligen vara utläst. Suck! Jag hatar verkligen att läsa,iaf tråkiga & gammla böcker! Tekniken fortsatte vi med det vi skulle,jag jobbar själv för det kan göra så att an får bättre betyg & jag vela inte jobba med Elias. Så nu har jag kommit en bit på vägen 6 Putte tycker jag har en bra idé,haha! Vi får väl se om jag lyckas med idén då. Idrotten hade vi dans idag. Karin eller vad hon heter från kulturskolan eller vad det är. Först dansade vi polka som uppvärmning,som vi dansade förra gången. Sen bytte hon till vals  sen till street dance. Det var ganska så roligt alltihop,hoppas det blir bugg nästa gång vi ska ha henne,när nu det blir. Jag älskar att dansa bugg,även om jag inte kan så baota mycket så gillar jag det! Sen slutade vi iaf,jag har cyklat hem,är ensam hemma just nu. Men brorsan kommer väl hem från plugget snart han med. Eller han blir ju nog lite sen eftersom att han är & praktiserar på en byggfirma. Men mamma läre ju komma hem snart..Aja,onödigt att veta men men...Nu ska jag baka en kladdkaka,sen ska jag röja undan lite inne på rummet medans kladdkakan gräddas i ugnen. Sen till den goda kladdkakan ska jag kolla på ett färskt avsnitt av Andra Avenyn & ett av The Hills. Det kan ju inte bli bättre! Sen blir det en lång & skön dusch &läsa/plugga 6 sen sova. Men nu hör jag att både mamma & brorsan har kommit hem? Värst vad tidig dom är då? Men nu ska jag gå jag då. Ha det bäst!



En ful bild på mig får det bli idag.

          
                       / Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela