idamartinakarlsson

TISDAG

Publicerad 2009-04-07 18:54:27 i

dagen;

matte
handledartid
NO
lunch
svenska
tjejcirkel
idrott


Matten idag fick vi träna till provet som vi ska ha imorgon. Men jag hade ingen arbetsro alls! Handledartiden fick vi reda på lite info,bl a att vi ska ha sovmorgon till halv nio på torsdag också,för då kommer Ungdomsmottagningen till skolan & ska prata med alla åttor. Skönt att få sovmorgon! NO hade vi genomgång på G frågorna,inget speciellt med andra ord. Svenskan jobbade vi bara på,men jag satt mest & hade roligt med Mattis & Josse,haha! Sen skulle vi tjejer ha tjejcirkel & skippa tekniken. Det var intressant,hehe. Körde även kondomresan! ;) Idortten körde vi tråkiga lekar & sen slutade vi. Jag cyklade hem. Har mest bara pckat upp lite saker,suttit vid våran sjukt sega dator,kollat på film & inte så mycket mer. Men det ska de bli ändring på,jag ska gå & duscha nu & sen måste jag verkligen råååå pluggaaaa!! Hatar det men det måste göras,så är det bara. Mamma la in lite bilder från kameran igår,så jag tänkte lägga ut lite bilder. Ha det bäst!



Ebbas 4-års dag! :)


Min lilla prinsessa!


Världens bästa kusin & världens bästa mormor! ♥


Ebba Seth. Stackars min lilla plutt,hon fick några jordnötsringar av Greger,så dom fick åka in på akuten med henne för hon täppte igen i halsen!


Tåååårtaaaaaaa!


Världens bästa moster,här är hon gravid men den magen är borta nu,för nu har jag fått min kusin,en liten kille som ska heta Oscar eller Hugo. Jag röstar på Hugo!

Och på lördag ska vi troligtvis åka & hälsa på där nere i Stockholm,så vi får se det lilla underverket & hälsa på dom andra & se om dom mår bra. I can't wait!




/ Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela