idamartinakarlsson

TORSDAG

Publicerad 2009-04-09 13:50:18 i

Ingen skola för mig idag inte. Vaknade med världens huvudvärk. Och mamma har fått yrsel igen så hon ligger & spyr. Sen när man har yrsel så kan man inte fästa blicken. Så jag skulle kolla på hennes ögon & kolla på dom var stilla eller om dom skakade,& gud,jag har aldrig sätt någonting liknande! Men if så har jag mest bara ätit,kollat på film. Skrivit lite på min berättelse,men kom på en massa nya idéer,så nu har jag börjat skriva på en annan ist. Har kommit en bit på den,& den låter så mycket bättre tycker jag. Sen fick jag lust att kolla på ''The Hills''. Så jag tänkte att jag skulle kolla på nått gammalt avsnitt då. Men då såg jag att det hade kommit ut TVÅ NYA AVSNITT UR DEN NYA SÄSONGEN,NÄMLIGEN SÄSONG 5!! Jag blev grymt glad,så jag tog mig en lass med glass &satt mig framför datorn & kollade på tåv hela avsnitt. Jag ÄLSKAR ''The Hills''! Är nästan den bästa serien jag vet. Senare kommer brorsan hem från Bollnäs igen,om ungefär en timme. Och han ska tydligen ha/på fest ikväll. Men nu ska jag fortsätta kolla på ''The Hills'' & skriva på min nya berättelse. Kanske kommer ett till inlägg lite senare. Ha det bäst!


''The Hills'' is the best!



/ Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela