idamartinakarlsson

TORSDAG KVÄLL

Publicerad 2009-04-30 23:50:52 i

Hejsan!
Som sagt var så i de senaste inlägget skrev jag att jag skulle fixa mig för att vi skulle till Njutånger & ha roligt. Det blev det! Först när vi kom dit började vi med maten som tog lite tid,så vi åt precis då min mage verkligen började kurra. Vi åt grillat. Det var hur gott som helst! Det var grillat kött & grillad kyckling,ugnsrostade grönsaker & klyftpotatis,potatissallad,rödvinsås,bea,lime/vitlöksås,dricka &det var en massa annat gott! Jag trodde jag skulle spöricka så mycket som jag åt. Det var otroligt gott! Extra gott blir det ju när man inte har ätit det på ungefär ett år också. Men iaf så sen satt vi alla & myste på med lilla Mattis som har blivit så stor. Jag hänger ju inte med någonting alls här i farterna jag. Jag som trodde att Mattis är 2-3 månader,men han äter ju burkmat & är fan 7 månader?! Hur kan det komma sig? Iaf så har ahan blivit såå stor. Jag satt ett tag vid datorn & pratade lite med folk på msn. Sen fikade vi,glass med hjortronssylt,tuppkaka & dammsugare. YUM! Sen åkte vi till något ställe för att kolla på världens minsta kasa,men den brann ju inte ens,det var ju bara rök man såg,sen var den verkligen pytte liten. Det var inte speciellt kul. Sen åkte några hem & vi andra satt oss & spelade kort & skrattade & hade det trevligt! Sen nu har vi åkt,vi har hämtat upp brorsan i Borgarparken,där var det smockat med folk kan jag lova,men det var ingneting än vad det var innan polisen hade vart där för det hade vart sånt liv så alla grannar hade störts. Men iaf så hämtade vi upp brorsan & sen nu har vi kommit hem. Jag tänkte bara slänga in det här inlägget & sen nu tänkte jag lägga mig &sova. Jag är så trött så mina ögon slockanr snart & jag kommer somna bums! Gud så trött jag är. Har vart rätt mycket idag! Sen måste jag ha energi tills imorgon när jag ska vara ute med Robert,vi ska väl göra det gammla vanliga. Men det spåelar ingne roll vad vi gör för vi har alltid lika roligt & man akn inte vara med Robert utan att få sig ett gott skratt,det går inte. Så nu ska jag lägga mig. Godnatt! Ha det bäst!



My eye.


                       / Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela