idamartinakarlsson

TORSDAG

Publicerad 2009-04-02 17:56:42 i

dagen;

matte
språk
SO
lunch
slöjd
fotografering
a-pass


Matten idag jobbade jag på dom 45 minutrarna som var. Gjorde klart två läxor som egentligen ska göras i nästa område som vi ska jobba med,men det är ju bara bra att ha dom klar. Slipper man göra fler nästa gång! Språket kom Ursula igen,vi hade glosförhör & jobbade på. Blev inte så jätte mycket jobb för mig,men lite iaf. SO jobbade vi bara på. Har en del frågor kvar,tyvärr. Men jag förstår inte varför Lasse ska vara så stressig med proven. Vi började med det här arbetsområdet föraa veckan på fredagen & ska ha prov redan nästa vecka hade han tänkt. Men stopp & belägg,inte kan vi ha något prov nästa vecka heller! Då har vi matte prov & vi harju inte ens gjort klart det,då måste vi ju göra det imorogn. Nej,nu får Lasse ta & tagga ner en liten aning! Slöjden så hade vi äntligne Bobbo igen,vi fick sluta klockan 13.00 bara för att vi skulle ahfotografering. Så jag sprang ner på toaletten för att fixa mig lite. Sen var det dax. Tog en massa gruppfoto & sedan enbilder,ska bli kul att få se hur dom blir när dom kommer hem med posten. Men fr det mesta så tycke rman ju att man bara ser konstig ut osv. Men vi får väl se,kanske blev jätte bra! Gillar inte fotograferna som vi brukar ha,det är alltid killar & dom är så sliskiga & äckliga & blä! A-passet jobbade jag inte så mycket faktiskt. Sista stunden av lektionen satt jag,Jonte,Carro,Wille,Anton & Simon & spelade kort. Sen slutade vi,mamma kom & hämtade mig,vi åkte enr på stan för att göra en sak(hoppashoppashoppashoppas),ska dit imorgon igen efter skolan. Vi gick även in på Två Gröan Bönor för att köpa lite gotta te. Så det blev ''Grönt Kvitten'' & Japansk körsbär''. Det ska provsmakas ikväll med lite kex,ost 6 frukt. YUM! Men nu har vi kommit hem igen. Ska snart ta mig ett bad eller duscha. Sen blir det mat & kanske ngåon bra film till ost,kex & te. Det låter ju otroilgt mysigt! Men nu ska jag sitta lite til vid den här dryga datorn & hjälpa mamma med maten & sen gå & bada/duscha. Ha det bäst!



8 VECKOR & 3 DAGAR KVAR TILL SOMMARLOOOOVEEETTT!!





/ Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela