idamartinakarlsson

AN EYE OF A TIGER

Publicerad 2009-08-30 09:32:43 i

Jag som var så trött igår & skulle sova ut, vaknar klocakn 08.00. Så typiskt! Hur som helst så har jag städat på rummet & sådant. Ska snart äta frukost & sedan slå in Jannikes presenter. Så ska jag smsa Cissi & fråga när hon skulle komma. Klockan 13.00 ska jag vara hos Jannike. Hur jag ska komma dit har jag ingen aning om, antingen får mamma köra mig om hon går med på det, eller så får jag cykla eller gå. Eller så kanske jag kan fråga Jannike om hon kan hämta mig på moppen? ;) Vi får se. Jag måste plugga engelska idag också, läsa bok också. Shit vad mycket det är som ska göras. Men det här kommer ngo gå bra! Just nu sitter jag & tittar på Rocky 3 & har laddat upp bilderna från dopet. Men det blir inte så många bilder för vi skulle ta bilder med mosters kamera också, så hon ska skicka bilderna till oss senare. Men dom här får duga än så länge.


















































Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela