idamartinakarlsson

BABY I'M BURNIN YOU GOT ME ON FIRE

Publicerad 2009-08-25 19:50:35 i

Sitter här & lyssnar på Dolly Parton & tänker nog snart starta Patrik 1,5 & plugga lite. Rätt så skön dag,förutom att vi har så sen lunch, så magen kurrade ju sönder. Hela lektionerna satt magen & kurrade. Även att vi har börjat jobba i alla ämnen vi har haft hitills. Men i spanskan ska vi tydligen ha läxa till på torsdag också. Det är enbart Ursula som kan komma på en sån sak. Hur som helst så efter skolan idag så har jag bara varit hemma & suttit vid datorn. Har även precis kommit hem från Colorama. Jag & pappa var där för att kolla på tapeter till mig. Eftersom jag ska ha en svart mönstrad fondvägg så vela jag har vanliga helvita,heltäckande tapeter. Men inte fan hade dom det. Så vi beslutade oss för att måla ist, det tror jag kommer bli så mycket bättre. Så hela rummet kommer iaf gå i svart & vitt. Jag tror det kommer bli riktigt fint! Vi får väl se när det är klart! Nu har jag precis ätit också. Gud vad gott det var med mat! Jag var vrål hungrig! Nu tänkte jag ta på mig sovtröjan & tvätta mig & borsta tänderna. Så ska jag som sagt starta Patrik 1,5 eller någon annan film & plugga lite. Så blir det sängen sedan på direkten. Imorgon efter plugget ska jag gå på stan med Jannike & peka ut vad jag önskar mig för saker nu när jag fyller år. Jag fyller ju år om två dagar,wiho!




Den s k 1,5 åringen i Patrik 1,5. Ni som inte sett filmen än måste se den!





Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela