idamartinakarlsson

CANDYMAN CANDYMAN

Publicerad 2009-08-08 00:35:38 i

FAN FAN FAN! Både pappa & brorsan har varit förkylda i ungefär en vecka. Pappa hostar sönder hela tiden,specillt om nätterna,så man kan ju knappt få en blund i ögonen. Brorsan har varit alldeles snorig & nyst & hostat. Så han har legat & mått rätt så dåligt. Och jag har väldigt lätt för att bli smittad av just dom som är förkylda. Det är sex dagar kvar tills jag åker till Gotland & jag har väldigt ont i halsen! Blir jag sjuk till Gotland så skiter jag fullständigt i det! Jag ska till Gotland om det så är det sista jag gör! Fan för både pappa & brorsan att dom ska gå & smitta av sig. Jag & mamma som sa att om någon skulle bli sjuk just då så finns det avbokningskydd så man får pengarna tillbaks & så. Men fan heller! Har det inte gått över imorgon ska jag dra ner på Kvantum & köpa ett kilohalstabletter att sitta & knarka. Idag har jag även fått reda på att jag ska åka till mamma på söndag, så tvättar hon kläder jag ska ha med till Gotland då. Så på kvällen åker vi till Söderhamn. Där väntar moster,kusin Ebba & kusin Hugo. Vi hade tänkt hälsa på dom en snabbis när vi åker till Gotland,innan vi åker enda till Nynäshamn. Men nu är ju dom där hos mormor & morfar så då får vi vara med dom i hela 3-4 dagar. Kan ju inte bli bättre! Fast därimot har jag nu kommit fram till att jag kommer inte hinna träffa varken Karin eller Jannike innan skolan börjar. Det beror på om vi hinner ses den 19 augusti då. Me jag vet inte jag... För Karin kommer på söndag så jag skulle kunna vara med ehnne tills på kvällen då så kommer mamma & hämtar mig,men det beror på när hon kommer & om hon orkar. Och Jannike har redan åkt till Njutånger ist för imorgon. Så det är lite synd då! Men vi börjar ju skoaln den 20 augusti & det är på en torsdag. Så helgne där,på fredagen eller lördagen så ska vi fixa fina lösnaglar att sätta på fingrarna & måla dom på nått fint/coolt sätt. Jannike fick idéen från ''Foki''. Ni vet hon kända bloggaren. Hon gör så otroligt fina naglar,det är sjukt! Och jag har kommit på att om jag sätter på fina lösnaglar så akn jag inte bita på mina riktiga naglar. Smart va?! Tyvärr så biter ja gpå naglar,väldigt äckligt egentligen om man tänker efter. Har försökt sluta jag vet inte hur många gågner. Men jag lyckas ALDRIG. Efter ett tag biter jag påd om igen. Men nu kan ja gju inte det om jag har lösisar. Jag är så jääääävla smart! Kanske köper redan på Gotland,nja,vi får väl se. Jag fyller ju år om prick 20 dagar har jag kommit på också. Niiiice! Haha,vi har suttit ute på balkongen & spelat kort ikväll för det var så vamrt. Så blev pappa ''skojjsur'',så slog han mig med knytnäven på armen 6 tog tag i knät & tryckte. Så jag gav honom,när han absolut inte var redo på det, då gav jag honom en s k bitchslap. Haha,shit vad jag garvade,det var såå klu! Nä,nu är klockan 00.17 & jag ska lägga mig & läsa innan jag kollar lite på film & somnar.

Tänkte slänga upp några bilder på naglar först.



USCH,så äckligt!




Nått i denna stil vill jag har,eller dom som är lite mer fyrkantiga/rektangulära. Riktigt fint!


Här kan ni gå in & kolla på ''Fokis'' naglar. Väldigt läckra men jag skulle aldrig ta på mig nått liknande.
http://foki.blogg.se/category/fokis-nails.html






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela