idamartinakarlsson

DANCING IN THE MOONLIGHT

Publicerad 2009-08-06 20:32:25 i

UNDERBART VÄDER! Jag kan bara säga: Vilket väder,vilket underbart väder vi har fått. Himmlen är klarblå, solen skiner för fullt & det är 25 grader i baras kuggan. Riktigt underbart! Jag drog till Jannike igår kväll, kvart i tolv ungefär, så kollade vi på tv & la oss nästan på en gågn. Så vaknade vi vid tolv imorse & åt frukost,fixade oss,hem till mig & hämtade saker,till OK för att tanka moppen. Sen drog vi iväg till Rävudden & stekte. För er som inte vet så ligger det påväg ut mot Hölick, vi har haft friluftsdag där i sjuan,kanske där det var i åttan nu nä inte jag var med. Aja, vi stekte men det blev inget badande. Jannike vela inte & hur kul är det att bada själv menar jag? Men det var mysigt & skönt ändå. Fick även lite färg vilket verkligen behövdes! Känns som om man inte legat & solar på flera veckor. Det har jag ju inte ehller,haha. Men nu så äntligen. Så när vi kom hem till henne igen så trodde jag att mitt arsle hade domnat bort. Fy fan vad ont det gjorde,sätet är så hårt! Så låg vi på altanen ett tag så stack jag hem. Så har jag mest röjjt på rummet för brorsan har sovit där inatt för att hans kulle till halkbanan imorse. Så har vi precis ätit. Om amn kollar ut nu så lyser solen så vackert fortfarnade. Och g¨r man ut så är det pissljumet ute. Så jävla skönt! Jag är riktigt sugen på en cykeltur till Lintjärn för att ta ett kvällsdopp. Men jag vet inte. Jannike skulle ringa om hon & Gabbi vela. Robert orkar inte & varken Cissi eller Kajsa svarar. Så det blir väl att bara vara hemma då. Nu saknar jag mamma. Känns som evigheter sedan jag träffade henne. Fast jag ringer henne vardena dag,minst en gågn per dag,hon är min bästa vän. Jag älskar henne så jävla mycket! Pappa,jag & brorsan har pratat en hel dle om tatueringar & att jag vill tatuera mig. Pappa är fullständigt med på det. Men jag åminde honom om att jag fyller år om knappt tre veckor så det börjar bli hög tid att försöka övertala mamam om det. Så det ska han göra sa han. Hoppas bara på att jag får en!! Nä nu tror jag nästan jag ska sätta mig & läsa en stund.

1 vecka kvar!








Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela