idamartinakarlsson

GO AWAY FROM MY WINDOW

Publicerad 2009-08-09 15:42:33 i

Idag vaknade jag vid tio redan. Jag som la mig vid ett igår efter allt kort & yatsy spelande. Hur som helst så har solen varti framme hela dagen. Tills nu då såklart,bara för att jag duschat & gjort mig i ordning. Typiskt... Pappa & Gun är på Maln, iaf var. Nu är det ju mulet så nu är dom nog inte det längre. Själv har jag baras uttit framför tv & datorn. Inte gjort någonting speciellt med andra ord. Ikväll vid halv sju - sju tiden kommer Karin. Då ska jag springa ner till henne & säga Hej - Pussar - Ha det bäst! - Krya på dig! - Kram - Hejdå. Så hem till mamma & packa till Gotland & Söderhamn & sedan direkt till Söderhamn där moster,kusinerna & mormor & morfar & vovven väntar. Så om det inte kommer något inlägg senare idag när jag kommit till mamma eller så, då kommer det inte något inlägg förens den 19 augusti. Jag kommer hem igen den 18 augusti, natten till den 19 augusti då. Sedan den 20 augusti börjar skolan igen. Men nu har pappa & Gun precis kommit hem,så jag ska gå till dom nu.

4 dagar kvar!








Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela