idamartinakarlsson

I WANT YOU BABY, I NEED YOUR TOUCH

Publicerad 2009-08-03 21:00:07 i

Nu är jag hos pappa igen. Imorse vaknade jag runt elva redan? Hur det kan komma sig,jag som var så trött. Så jag startade en film & gosade ner mig i sängen igen med en filt. Somnade med en gång! Så har jag legat så,svullat en massa onyttigt & kollat på film hela dagen. Satta mig på balkongen faktiskt ett tag också & läste lite ur boken ''Klockan 10.31 på morgonen i Khao Lak''. Grymt bra är den & det är så svårt att föreställa sig hur det var när tsunamin strömmade över dom. Och hur Pigge på Gotland som skrivit boken jag läser,hur det är för honom nu när han förlorade hela sin familj,sin fru & två barn som bara var 4 o 5 år. Usch vad hemskt det är! Man kan inte förställa sig! Hur som helst så kom pappsen & hämtade oss,dvs mig & brorsan då, & nu ska vi vara hos honom i två veckor. Eller jag kommer vara där i en vecka & två dagar,sen åker jag till Gotland you know! ;) Fan vad härligt det ska bli! Så den här veckan ska jag väl kanske vara med Jannike,kolla när Karin kommer osv. För sedan åker jag till Gotland då den 13-18 augusti. Och den 20 augusti börjar ju skolan igen! Jag längtar faktiskt,få träffa alla & det är sista året. Ska bli riktigt kul faktiskt när jag tänker efter. Men hur som helst så sen den 29 augusti ska jag,mamma & brorsorna å Hugos dop i Stockholm. Sen den 1 september är det Jannikes födelsedag så då ska jag väl fira henne. Den 4-6 september tror jag det är,så är det marknaden här. Då ska ja gpå den,sen den 18 september så fyller min brorsa 20 år,så då ska man fira honom också! Är rätt så mycket nu ändå. Sen händer det väl mycket däriemllan också då. Och jag,Jannike & Karin som skulle åka ut till Hasses stuga & övernatta & ha det roligt! När ska det bli? Hoppas Karin kommer den här veckan nu & att det lbir fint väder,då kanske vi akn åka ut. Vi får väl se. Så kom jag på att på onsdag,torsdag eller fredag den här veckan kanske jag ska med pappa till Sthlm & hälsa på brorsan,hans tjej & lille Vince. Men nu är inte det säkert heller,så vet de fan hur det blir! Men nu kom jag på att jag måste packa upp allt jag släpat med mig hit... Så ska jag duscha & sedans ätt amig & läsa ur boken ute på balkongen i kvällssolen. Kanske med en kopp te?


13-18 AUGUSTI, KAN INTE BLI BÄTTRE!





Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela