idamartinakarlsson

I'LL SPREAD MY WINGS AND I'LL LEARN HOW TO FLY I'LL DO WHAT IT TAKES TILL I TOUCH THE SKY

Publicerad 2009-08-05 19:00:38 i

Blev ingen nattbloggning. Jag & Jannike stack äntligen ut efter att hon kommit upp ur soffan & kollat klart på den usla filmen. Så tog vi cyklarna,drog till stan,var rätt så mycket folk. Så smsade vi Robert,mötte upp honom. Stod vid bron vid Möljen i en hel timme & babblade på. Så vi stod där till klockan 01.00. Drog hem till mig för att äta nybakta Cup Cakes & kolla på film. Så la vi oss i sängen,lite trångt men det gick. Även fast jag somnade efter bara en liten stund & tog upp halva sängen. Sen var jag väldigt social & la mig i mammas säng,haha. Så sen stack Robert hem & Jannike kommer in spingades till mig & säger att det var nått som rördes ute i hallen. Jag höll på att skit aner mig. Sås kulle vi borsta tänderna då var det ju bara tidningen som hade komit,den kommer nämligen redan klockan tre på natten då. Haha,& vi som var så rädda! Iaf jag var det. Så somnade vi nästan på en gång & då var klockan kanske halv fyra elle rnått sånt. Så imorse vaknade vi runt två. Åt frukost & fortsatte kolla på filmen som vi inte hann se klart igår. Städade & sedan cyklade var & en hem till sitt. Janniek skulle till Njutånger till Robin som fyller 15 år idag,stort grattis till honom! Snart fyller jag också år!! Nu har jag ätit mat & läst lite. Tänkte byta sängkläder,Lars,brorsans kompis, sov i min säng inatt tydligen,så jag tänker byta. Så ska jag duscha & läsa lite till. Vårna tv funkar int enu heller. Eller tv funkar men det finns inga kanaler,det har tydligen varit så en gång förut också. Så är det varmt ut e& solen skiner så jag ska nog sitta ute & läsa.  Sen blir det väl film på min tv ist då.

1 vecka & 1 dag kvar!








Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela