idamartinakarlsson

I'VE GOT LIPS AND I'VE GOT LIPS LET'S GET TOGETHER AND USE THOSE LIPS

Publicerad 2009-08-04 22:04:08 i

Inget bra badväder idag. Jag & Jannike hade tänkt att vi skulle dra ut till Hölick & bada idag,för det stod att det skulle vara bra väder. Men det var det ju inte! Så vi har varit hemma hos henne,ätit mat,vart till OK för att pumpa decken. Så sen cyklade vi hem hit,till mamma,för vi ska sova här inatt. Vi har bakat underbart goda Cup Cakes! MUMMS! Så nu sitter Jannike & nördar tv men vi funderar på om vi ska dra ut & cykla en sväng & se om vi hittar nått folk ute kanske. Nu ska jag slita upp henne ur soffan. Kanske kommer ett inlägg lite senare. Kanske en nattbloggning!

1 vecka 2 dagar kvar!








Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela