idamartinakarlsson

KALLA BLICKAR KALLA KÅRAR O DU VAR BARA 14 VÅRAR

Publicerad 2009-08-21 17:43:28 i

Andra dagen i skolan idag. Igår var alltså första men jag han inte skriva nått inlägg här. Vi var iaf igår bara i klassrummen & fick en massa information & papper. Slutade en o en halv timme tidigare än tänkt. Så jag gick i det soliga & varma vädret längs hamnen & kolade på alla coola fina båtar & väntade på Jannike. Så slutade hon & vi gick på stan. Jag kollade en massa praoplatser & sedan köpte vi lösnaglar & annat skojjs att sätta på naglarna. Så drog vi till Amandas & käkade pizza. Lätt den bästa pizzerian i hela Hudik, as goda pizzor, treviga som jobbar där & riktigt mysigt,frächt & omgjort där. Me like! Så drog vi hem till Jannike för att fixa naglarna,käkade hamburgare ute på altanen med Kaj & Marcus. Så trvättade vi hennes moppe & sedan for vi hem till mig. Så satt vi vid datorn & så. Sen blev det sängen omedelbumms. Så idag har vi vart i Borga. Blev  indelade i massa lag & körde en massa lekar. Faktiskt rätt så roligt. Så hamnade jag inte ett rätt så roligt lag. Iaf William & Emil var ju sköna,som alltid. Sen resten var sjuor & åttor. Så hem & åt lunch & tillbaks till skolan för att få scheman,men då visade det sig att dom inte hade fått nå scheman så vi fick sluta. Den s k ''lektionen'' varade i max två minuter. Så drog jag ner på stan för att kolla fler praoplatser. Mycket trevligt sällskap fick jag också. Linda & Cecilia. Sen drog jag hem i spöregnet & har mest bara suttit här vid datorn & inte så mycketmer då. Det är så konstigt för imorse var det klarblå himmel & sedan blev det mulet & spöregn. Mycket konstigt? Hur som helst så ska jag snart äta & sedan duscha. Sen ikväll ska jag & mamma ha myskväll. Haha,kanske låter lite fel. Mamma är min bästa vän om man inte räknar med Jannike & Karin. Hur som helst så ska vi ha myskväll då, med godis & annat gotta & till det blir det två,kanske tre Wallander filmer. Kuriren & Skulden. Mamma har inte kollat på dom & vill se dom. Och jag är en sån som kan kolla på en & samma film ungefär 5 gånger per dag. Jag tycker själv att jag är konstig som gör det,haha. Hur som helst så ska jag väl kanske gå & hjälpa mamma med maten så det går lite fortare. Jag är vrålhungig! Vilket jag också vet att brorsan min är. Kanske kommer ett inlägg senare också,vi väl se.


Så här blev föresten naglarna,haha!







Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela