idamartinakarlsson

MAYBE YOU NEED A WAKE UP CALL

Publicerad 2009-08-02 00:43:35 i

Tjoho bloggläsare! Shit vilken dag säger jag bara. Igår la jag mig vid tre tiden ungefär,inte bra... Mamma väckte mig halv nio imorse. YIPPIE skrek jag INTE då! Hur som helst så gjorde vi oss klar & körde brorsan & Lars till Iggesung för att sedan fortsätta till Vaxbo utanför Bollnäs. Så var vi först på Majas café & kollade. Dom har loppis,café & inredning,så himla fint där! Mycket fina saker också. Jag fick två ljuslyktor av mamma som jag hittade där inne i inredningen & två trä bokstäver, I K. Som jag ska antingen sätta upp på väggen eller ställa dom på nått konstigt vis. Så åkte vi till Växbo kvarn & käkade där. Riktigt mysigt var det där! Så var till ett till ställe,efter det trodde jag faktiskt att vi skulle åka hem. Men inte då! Det hade inte mamma & Johanna nå plander för,klockan var ju liksom bara fyra tyckte dom. Så åkte vi till kanske tio ställen till & jag verkligne halv sov. Så var vi & handlade när vi äntligen hade kommit hem igen. Så drog vi ut till Mlan området & kollade på alla fina hus som finns där. Så hem & nu har jag kollat på 50 cent - The money and the power. Och mitt favvo program Fron G to Gents. Och till det blev det ju såklart dipp med gurka. MUMMS! Mamma ligger is in säng & sover som en stock. Medan jag sitter här,borde vara sviiiin trött efter dagen,men är hur pigg som helst. Så jag tänker sätta mig & kolla på From G to Gents på internet tills jag känner mig trött. Så får vi väl se hur mycket klockan blir när jag lägger mig. Imorogn blir det iaf en slappis dag,ska väl hjälpa mamma att tvätta,städa & bara vara. Tänker inte hitta på nått eller vara med någon har jag bestämmt mig för. Men nu ska jag först fixa med de där fina träbokstäverna jag fick av mammmsen då.









Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela