idamartinakarlsson

NY HEADER

Publicerad 2009-08-23 11:06:50 i

Jag fick hjälp av världens bästa Kasper med headern igår. Jag vela ha en lite ljusare & finare header. Så jag kom på en idé & Kasper gjorde den åt mig. STORT tack till honom som gjorde den & tack även till Josse som hjälpte mig. Jag tycker den blev riktigt frän! Igår blev det ingert inlägg på kvällen. Inte för att jag gjorde så mycket. Skulle egentligen vara med Jannike Pannike men hon ringde aldrig & svarade inte ens på telefonen,varför vet jag inte. Men hon skulle ringa idag ist. Så igår blev det mest bara dega. Satt vid datorn, åt Grekiska biffar,MUMMS! Så sen blev det Monopol spelande med brorsan,Lövis,Matti & Lars. Och sedan avslutade jag kvällen med en film med brorsan,men som vanligt så somnade jag. Haha,ingen vet jag somnar alltid när jag kollar på film på kvällen. Även om jag känner innan att jag egentligen inte är nå trött. Haha,ni kan ju fråga Jannike eller Karin ,dom vet! ;) Jag vaknade rätt så tidigt imorse. Har bara ätit frukost,kollat på film,suttit vid datorn & nördat Mcfly. Idag är det riktigt fint väder också. Solen skiner & himmlen är klarblå. Riktigt nice! Så jag ska väl ringa & väcka Jannike. Me like! Och fixa mig s får vi se vad som händer denna dag. Kanske kommer ett inlägg lite senare.







Peace and Love

Kommentarer

Postat av: karin

Publicerad 2009-08-23 22:09:33

fyfan ida när vi såg på typ den läskigaste beck NÅGONSIN o du somnar när det är som värst!!!!!!

fyfan, jag förlåter dig aldrig!! :(( ;)<333

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-24 22:37:12

Haha jag kommer aldrig glömma! Och du skakade & skrek på mig hela tiden & jag blev as förbannad för att jag inte fick sova vidare. Hahaha, förlåt, ska ALDRIG mer hända,....tror jag ;)<333333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela