idamartinakarlsson

SWEET SUGAR CANDYMAN

Publicerad 2009-08-08 17:17:22 i

Usch usch usch! Jag HATAR att vara sjuk, fast det är jag väl kanske inte ensam om. Men gud vad jobbigt det är! Hur som helst så vaknade jag vid tio idag. Så åt jag frukost med pappa & Gun ute på balkongen i det fina vädret. Halsen blev ju värre i natt, så jag kunde knappt svälja mackorna, fick nästan tvinga ner det! Så var jag med Gun på stan & gjorde några ärenden & träffade även mamma som var där. Kul! Så sen drog vi ut till Lintjärn. Riktigt varmt var det,nästan jobbig. Fläktade inte speciellt mycket heller. Och om man jämför med hur  mycket färg jag hade innan vi kom dit så har jag fått rejält 6 det känns att man har varit mycket i solen de senaste dagarna också. Så badade vi, till & med pappa?! Kors i taket! Det är nämligen så att min pappa är Sveriges största badkruka,om inte världens största. Men andra gången vis kulle bada så sprang han till & med i. Så det var roligt! Annanrs måste man nästan dra ner honom i vattnet. Så var det en hel barn famlij där som krek & hade sig, ropade på hjälp att han var på väg att drunkna,jag menar hur dum i huvudet får man vara? Och mamma ska vi ju inte ens tala om. Så iaf så drog vi & handlade lite till middagen som vis ka äta. Köttfärsbiffar med fetaost i,klyft potatis & tzatsiki. MUMMS! Så när vi kom hem hit igen så drog jag & pappa på oss mcdräkterna & tog en sväng på hojjen. Min pappa kör inte så värst lagligt av sig heller. Det stod 70 & vi körde 140... Men grymt kul var det! Jga som älskar saker som låter & går fort. Bara ljudet liksom & farten. YUM! I love it! Men nu har vi kommit hem då,efter en lång dag. Klockan är bara 17.17 & jag är jätte trött. Ska hoppa in i duschen & lägga mig & kolla på film tror jag faktiskt!

5 dagar kvar!








Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela