idamartinakarlsson

TA MIN HAND OCH VISA VÄGEN JAG ÄR DIN I ALLA LÄGEN

Publicerad 2009-08-22 12:23:36 i

Morniiing! Vilket jävla pissväder det ska vara då. Igår satt jag & mamma & hade myskväll då, med godis & Coca Cola. Så både jag & mamma somnar när det är ungefär en halvtimme kvar på filmen,så det var ju ypiskt. Jag sov hemskt obekvämt inatt. Med kläderna på & allt. Så vaknade jag vid nio imorse. Ha ätit frukost & kollat klart på filmen med mamma. Så har jag snackat med Jannike som undrade om jag vela hänga med till Söderhamn till Strömmingsleken.Men jag tackade nej pågrund av vädret & för att jag & mamma ska baka till my birtday som är om 5 dagar! Men hon skulle höra av sig när hon hade kommit hem igen så ska vi ses då ist. Så snart ska jag röjja på rummet,bädda sängen & så. Så tänkte jag ta mig en dusch & sedan läsa '' Mia Törnblom - Så dumt!''. Mamma köpte den för ett tag sen men har aldrig läst den förut. Så fick jag syn på den igårkväll & bläddrade lite i den & läste på baksidan & jag fastnade direkt & tänkte att det där boken SKA jag läsa! Så tänkte börja med den idag. Så får vi väl se vad jag & Jannike hittar på ikväll,kanske blir film eller så? Vi får väl se. Det är ju som sagt inte så kul väder.

Har även fastnat för Hej hej Monika låten. Riktigt jobbigt! Jag går runt & sjunger på den hela tiden &lyssnar på den jämt & ständigt,varför vert jag inte? http://www.youtube.com/watch?v=SkcaYzSUsC4




'' Hur ska jag kunna uttala mig om droger om jag aldrig provat?''
Mia, 18

''Jag kan inte bli beroende, jag är ju oxe - envis, trygg, stark och stabil.''

Mia, 19

''Jag är en tuff partytjej med stil. Knarkare? Är du dum i huvudet?''

Mia, 25

''Jag fastnade direkt. Jag älskade effekten av heroin.''

Mia, 29

''Mitt första drogfria år var det allra svårate, men också mitt mest framgångsrika någonsin.''


Mia, idag





Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela