idamartinakarlsson

WE RAN PAST STRAWBERRY FIELDS AND SMELT THE SUMMER TIME, WHEN IT GETS DARK I'LL HOLD YOUR BODY CLOSE TO MINE

Publicerad 2009-08-24 23:01:14 i

Shit, det märks att skolan har börjat igen. Jag hinner fan inte ens med att blogga! Fast lite roligt är det ju faktiskt med skolan också, börjar trimma upp hjärnan igen & träffa alla igen. Även att det har börjat en ny kille i vår klass, från Lettland som man måste prata engelska med för han förstår bara pytte pytte lite engelska. Allt det här kanske jag redan har berättat, men skit samma, det skdar inte att höra det en gång till. Iaf, snabbt inlägg nu då. Igårkväll kastade jag mig på cykeln & drog till Jannike my darling. Vi packade åt henne & spelade lite fotboll. Och min knasboll till Jannike sparkade upp bollen på ett svart garagetak, som JAG fick hämta för hon inte vågade klättra upp. Haha,så hon fick försöka trycka upp mig. Vi hade iaf kul! Så idag var första ''riktiga'' skoldagen. Vi började jobba som vnaligt nu. Dom körde lite hårt med oss för att vara första dagen. Det kändes iaf som så, men det är väl för att vi är så sega nu efter sommarlovet. SO ex, så skulle vi börja med lite genomgång på länder & deras huvudstäder. Så Lasse frågade mig kanske tio gånger & jag sa pass varenda. Jag menar,hur dålig får man vara? Jag måste bättra mig där känner jag med en gång. Annars har dagen bara varit rätt så nice. Efter plugget drog jag med mamma till Bollnäs för att lämna packning till brorsan. Så blev vi bjudna på fika. Kakor & bullar & saft för min del, me like! Så sen åkte vi till mormor & morfar  vovven för att kolla om dom var hemma men det var dom inte så vi åkte hemmåt. Så har vi handlat, käkat varma mackor & te, MUMMS! Så har jag som vanligt nördat Mcfly låtar. Om & om & om igen. Men jag tycker dom är så bra & en del av killarna är så jävla fina så man dräglar ju för fan! Hur som helst så har jag duschat, tvättat mig, borstat tänderna & är klar för sängen nu. Har ställt klockan,tagit tabletterna, fyllt på glas vatten,lagt mobilen på laddning. Allt är klart! Skönt. Bara att slänga sig i sängen med mp3 lurarna i öronen. Nice! Ska ngo lägga mig med samma. Vilket jag nog också måste göra tror jag, annars kommer mamma snart in & säger att jag måste sänka volymen på musiken jag lyssnar på & att jag måste sova för annars orkar jag inte upp imorgonbitti. Hon har faktiskt rätt i det också,det gör jag inte. Imorgon klockan halv sex ska jag vara på Colorama med pappa, jag ska välja tapeter till rummet hosd pappa. Vi ska tapetsera om mitt rum där. Bara man kollar på tapeterna jag har nu så blir man ju illamående. Jag tror det blir vanliga vita tapeter bara, det passar bäst till den svarta mönstrade fondväggen jag ska ha. Karin kommer marknads helgne också. Guuuuuud vad kul det ska bli, som jag längtar efter henne min Karin <3
Lägger in lite Mcfly låtar här också,my favorites!
http://www.youtube.com/watch?v=P_K2ecZwt8E&feature=related



http://www.youtube.com/watch?v=h8wcYrqIzhg&feature=related




http://www.youtube.com/watch?v=Yle1YEjmGf0&feature=related




http://www.youtube.com/watch?v=1mUFbdW0XwY&feature=related



http://www.youtube.com/watch?v=Cw8JWIc8ih4&feature=related


http://www.youtube.com/watch?v=FFLVHul_CLw&feature=related










Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela