idamartinakarlsson

WHY'D YOU COME IN HERE LOCKIN' LIKE THAT

Publicerad 2009-08-27 07:44:11 i

IT'S MY BIRTHDAY! 15!

Juuuuust precis,idag är det min födelsedag, jag fyller nämligen 15 år. Haha, jag är näst näst yngst i klassen & jag känner mig jätte liten. Aja,igår var jag på stan med Jannike, handlade med mamma & bakade tårta till elva på kvällen. Sen var jag väldigt trött & la mig & imorse vaknade jag av att mamma & brorsan kommer in & sjunger för mig. Eller snarare att mamma sjunger & brorsan står bakom & diggar,haha. Min brorsa är bla de skönaste personer jag vet om! I love him! Hur som helst så fick jag ju paket då. Hitills har jag fått av mamma(ink. brorsorna), gudmor på Gotland,farmor & Tommy, Bea o co. Så jag ska få av pappa, mormor & morfar, brorsorna,Jannike & Cissi. I can't wait! Jag har iaf fått än så länge pengar,presentkort,refilkort,presentkort på en shoppingrunda med bara mamma i Sundsvall & 500 kr till det. Så fick jag också ordet lycka i tråbokstäver som sitter ihop som man ska sätta upp på väggen. Jätte fint & jag som har önskat det! Hur som helst så äre jag nöjd som det är! Men mer ska jag få, & det tackar man ju inte nej till heller. Just nu sitter jag & väntar på att Cissi ska komma & hämta mig on the bike så ska vi cykla till skolan. Idag börjar vi med Hemkunskap i TVÅ FUCKING TIMMAR! Men Inger,som babblar & babblar & babblar! Nu fick jag sms av Cissi & måste kila.








Peace and Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela