idamartinakarlsson

YOU ARE GOING TO JACKSON

Publicerad 2009-08-07 18:19:47 i

Vilken dag! Igår la jag mig vid tolv då,klev upp tio idag för att vi som sagt var skulle till Sundsvall. Såklart var jag ju svin trött för jag la mig så sent igår. Inte bra. Men när vi kommer dit är det super bra väder,stek hett verkligen! Så börjar vi med IKEA. Hittade mycket fint! Vi ska ju göra om mitt rum här hos pappa också. Eller vi ska ta en svart mönstrad fondvägg & vita väggar. Rummet ska gå i svart vitt. Så vis ka måla om lite saker också. Det jag verkligen skulle vilja ha är just nu ett svart nattduksbord bredvid sängen & en ny svart klädbyrå. Min är ju så liten så jag har hälften av mian kläder i en trunk. Inte så kul! Så vill jag ha en till svart hylla & en massa fotoramar som jag kan ha en massa fian foton på minnen,mina nära & kära & så. Skulle väl bli riktigt fint eller vad säger ni? Nu är jag som sagt hemma då,somnade i bilen för jag var helt slut. Efter IKEA så gick vi & åt inne på Birsta City också, jag åt tacos. Riktigt jävla gott var det! Och ännu godare blev det när vi alla var så jädrans hungriga. Men nu ska jag gå ut & titta på pappa när han grillar. Vis ka nämligen äta grillat,med klyftpotatis, sås & grekisksallad. Kan ju inte bli godare! Sedan ikväll blir det tv eller kanske dra ut med Janniek om hon ens svarar på sms.

6 dagar kvar!







Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela